7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40618
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1476

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اضطراب

دانلود تحقیق درمورد اضطراب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اضطراب

با دانلود تحقیق در مورد اضطراب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اضطراب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اضطراب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اضطراب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

نگراني يا اضطراب عادي واكنشي است طبيعي و لازم كه در حقيقت جزيي از زندگي است وباعث يادگيري و رشد شخصيت و بالا بردن ميزان كارآيي و هوشياري و حتي تحريك فرد مي شود . اضطراب وقتي حالت مرضي پيدا مي كند كه از حد طبيعي بگذرد و با شدتي غير عادي تعادل رواني فرد را مختل و باعث نقصان كارايي و پيدايش يك سلسله اختلالات جسماني و رواني شود .

از مشكلات و اختلالات اساسي جوانان و نوجوانان پيدايش ترس و اضطراب در آنان است . كه سبب بروز دشواري هايي در كار تربيت و هدايت آنهاست . اين اختلال بويژه در آغاز بلوغ بسيار به چشم مي خورد . و وضع آنچنان پيچيده و درهم است كه خود آنان نيز از اين حالت خود در شگفت هستند بيماري و آشفتگي آنان را در مواردي از پاي در مي آورد . و سبب پيدايش ركود و شكست هايي در كار و رفتارشان مي شود . ترس آنها اغلب بي حساب و نگرانيشان از آينده اي است كه به نظرشان مبهم مي آيد . تأسف و تأثر از گذشته عمر و از اينكه نتوانستند امادگي لازم براي آينده فراهم كنند سبب آن مي شود كه از عمر خويش نتوانند استفاده نمايند اضطراب غالباً واكنشي است خودآگاه يا ناخود آگاه به ناراحتيهايي كه در خانواده رخ مي دهد . عقيده بر اين است كه ما در مضطرب تقريباً هميشه كودك مضطرب خواهد داشت . اضطراب در بسياري از بيماري هاي رواني گاهي در برخي موارد اضطراب بيمار غالباً از ناراحتي هاي جسماني متعددي شكايت مي كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر