7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40777
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1770
  • تعداد فروش: 5

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي

دانلود تحقیق درمورد تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي

با دانلود تحقیق در مورد تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأثير تربيت بدني در يادگيري دانش آموزان ابتدايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

«مقدمه»

تربيت بدني و ورزش، بخش مهمي از برنامه آموزشي مدرسه و فرايند تربيت و پرورش كودك و نوجوانان را تشكيل مي دهد دستيابي به اهداف آموزشي تربيت بدني در سه حيطه شناختي‏‏، عاطفي اجتماعي و رواني حركتي فقط از راه بررسي آموزشي، هدفمندي، برنامه ريزي و استفاده از طرح درسي امكان پذير است. و يكي از دروسي است كه اگر به طور صحيح برنامه ريزي گردد نقش مؤثري مي‌تواند در رشد و تكامل دانش آموزان داشته باشد هدف هر معلم از اين برنامه تعليم و تربيتي،‌ بايد كمك به دانش آموز به منظور دست يابي به استعداد خويش و قبول مسئوليت باشد و اين درس جزئي غير قابل تفكيك از جريان تعليم و تربيت است و در تكامل كلي دانش آموز و حتي در روند كلي آموزش سهيم مي‌باشد.

دسته‌ا‌ي از معلمين كار آزموده ورزش دريافته‌اند كه بهبود وضعيت جسماني، بچه‌ها را باهوش‌تر ساخته و از اين رو بهتر مي‌توانند در روند آموزش قرار گيرد.


تعريف تربيت بدني

تربيت بدني جزء لاينفك تعليم و تربيت است كه از طريق انجام فعاليت‌هاي جسمي به رشد و پرورش انسان در كليه ابعاد وجودي كمك مي‌كند.

پس با توجه به اين تعريف مي‌توانم بگويم كه نبايد ورزش را امري براي سرگرمي تصور كرد بله بايد آن را جزء مهمي از فعاليتهاي زندگي به حساب آورد.

تاريخچة تربيت بدني

در سال 1360 شمسي بر اساس قانوني كه از تصويب مجلس شوراي ملي سابق گذشت درس ورزش و تربيت بدني به صورت رسمي جزء برنامه درسي همة مقاطع تحصيلي قرار گرفت.

اهداف تربيت بدني

«كين» در سال 1973 با مطالعه و جمع بندي بيش از 200 مقاله و تحقيق از اساتيد  و كارشناسان نتيجه‌گيري كه برنامه‌هاي  تربيت بدني در مداراهداف نه‌گانه زير را تعقيب مي‌كند و در شد و توسعه آنها نقش اساسي دارد «اين اهداف»

1- رشد مهارتهاي حركتي 2- تحقيق استعداد بالقوه و پراكنده فرد 3- گذراندن اوقات فراغت4- رشد اخلاقي 5- كارايي اعضاي بدن ‌
6- رشد شناختي7- احراز صلاحيت اجتماعي8- رشد ادراكي9- شناخت و تحسين زيبايي است.

پس با توجه به اين موارد مي‌توان خلاصه كرد كه هدف اصلي تربيت بدني تربيت همه جانبه كودكان به عنوان افراد مفيد و مسئوليت پذير در جامعه است. نقش تربيت بدني در اهداف تربيتي

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر