6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40799
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1640

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دوران ابتدايي

دانلود تحقیق درمورد دوران ابتدايي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دوران ابتدايي

با دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دوران ابتدايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دوران ابتدايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دوران ابتدايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

سپاس خداوندي را كه سخنوران ستودن او عاجزند و حسابرسان از شمارش نعمت‌هاي او ناتوان و تلاش گران از اداي حق او درمانده‌اند. خدايي كه افكار شرف‌انديشان، ذات او را درك نمي‌كنند و دست غواصان درياي علوم به او نخواهد رسيد پروردگاري كه براي صفات او حد و مرزي وجود ندارد و تعريف كاملي نمي‌توان يافت و براي خدا وقت معيني نمي‌توان تعيين كرد. او بدون نياز به فكر و انديشه‌اي، يا از تجربه‌اي خلقت و آغاز كرد، سپس خداي سبحان طبقات فضا را شكافت و اطراف آن را باز كرد و هواي آسمان و زمين راه يافته را آفريد. و در آن آبي را روان ساخت، آب را بر بادي طولاني و شكننده نهاد، و به نسيم مبدل نمود و گياهان و نباتات را بوجود آورد تا وسيله رزق و روزي و آرامش اين اشراف مخلوقات فراهم شود و سپس ما انسان‌ها نسبت به اين خلقت بزرگ يمك تعهد داريم كه « ز گهواره تا گور دانش بجوي » با اين كار در واقع ما به سخن پيامبران گرامي و خداي بزرگوار خود احترام گذاشته‌ايم پس وارثان. و امانتداران اين زمين هستيم، لذا با عملكرد خود زندگي خود و ديگران را به تباهي نكشيم كه يك محيط پر از علم و انديشه داشته باشند آن را مانند امانتي به آيندگان تحويل دهيم.

 

 

 

 

 

 

 

تقديم و تشكر

در اين مجال از زحمات و راهنمائيهاي مادر و پدرم و از پسرعمه‌ام بسيار تقدير و تشكر مي‌كنم و شايسته به ذكر است كه از تلاش و زحمات استاد بزرگوارم سركار خانم فاطمه بازيار كه در طول تحصيل پايه چهارم از وجود شريف آن بهره‌مند شدم تشكر و قدرداني مي‌كنم اميدوارم كه جامعه علمي بتواند از شمع وجود اين انسان شريفه و معلم زحمتكش بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب موضوع بخش

من فاطمه يوسفي دانش‌آموز مقطع ابتدايي هستم كه سال گذشته دلم مي‌خواست در اين طرح شركت كنم و نظرات و پيشنهادات خود را بيان كنم اما چه كنم كه آن موقع كلاس سوم بودم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع‌هاي تحقيق

1- تأثير يادگيري رياضي در زندگي روزمره انسانها

2- شناسايي جانوران محل زندگي ما و تأثير آن بر محيط

3- رفتار پيامبر گرامي اسلام (ص) با كودكان

4- تأثير مدرسه با نشاط در دانش‌آموزان

5- شناسايي بازي‌هاي محلي كودكان و اثر آن بر رشد

من از ميان موضوع‌هاي فوق، موضوع شماره 1 را انتخاب كردم حتماً از خود مي‌پرسيد چرا ؟

حالا به دو علت انتخاب موضوع خود را بيان مي‌كنم.

چونكه پسرعمه‌ي من دانشجوي رشته رياضي است دومين دليل هم اين است كه پدر من در درس رياضي موفق است و من هم از آن خوشم مي‌آيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر