6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40956
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1669

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آراستگي و شخصيت‌پذيري

دانلود تحقیق درمورد آراستگي و شخصيت‌پذيري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آراستگي و شخصيت‌پذيري

با دانلود تحقیق در مورد آراستگي و شخصيت‌پذيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آراستگي و شخصيت‌پذيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آراستگي و شخصيت‌پذيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آراستگي و شخصيت‌پذيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

اگر به آدم‌هاي گوناگوني كه از كنار شما در خيابان مجاور و شلوغ عبور مي‌كنند، اندكي تأمل كنيد، دربارة هر كدام كه داراي تيپ و شكل و شمايل خاصي هستند، چه قضاوتي مي‌كنيد؟

افراد با كت و شلوار، پيراهنِ آستين‌كوتاه، چادر يا روسري، كفش كتاني، در حال جويدن آدامس، با لباس تعميركاري و يا اتوكشيده، كرواتي و اُدكلاني، همراه با كيف دستي پارچه‌اي و يا سامسونت، موهاي بلند از پشت بسته يا كوتاه همراه با ته‌ريش، قيافه عبوس و اخمو و يا شاداب و خندان، صورت و چهره زمخت با سبيل كلفت و يا باوقار و آرام، لباس‌هاي تنگ و چسبان و كوتاه، رنگارنگ و يا تيره و... به‌راستي درباره هر يك از اين‌ها چه قضاوتي مي‌كنيد؟

آيا ژوليدگي ظاهر و آشفتگي و برافروختگي چهره، و يا وقار و طمأنينه ظاهر و آراستگي آن، در نوع شخصيت آدمي تأثيرگذار است؟ آيا مي‌توان گفت نوع پوشش آدمي برگرفته از جهان‌بيني اوست و انسان‌‌هاي مادي‌گرا و يا وابسته به مكاتب نهيليسم با دين‌داران و مؤمنان الهي در نوع پوشش متفاوتند؟! آيا پوشش برگرفته از فرهنگ آدمي است؟

اين قلم بر آن است كه به پرسش‌هايي از اين دست در قالب چند نكته پاسخ دهد.

الف) پوشش و شخصيت

1. نوع پوشش آدمي مي‌تواند بيان‌گر نظام فكري و جهان‌بيني و ارزش‌ها و افق‌هاي فكري حاكم بر او باشد. در هر جامعه‌اي نوع پوشش آدميان، علاوه بر اين‌كه تابع شرايط اقليمي و محيطي است، حكايت از جهان‌بيني، ارزش‌ها و هنجارهاي حاكم بر فرهنگ آن جامعه دارد. زنان مسلمان در يك جامعه ديني با پوشش مناسب در اجتماعات ظاهر مي‌شوند.

2. نوع و سبك پوشش و آرايش و روي‌آوري به تنوع پوششي و نوآوري در پوشش و بهره‌گيري از مدهاي متنوع مي‌تواند حاكي از شخصيت آدمي و خط فكري او مي‌باشد. آدم‌هاي دم‌دمي‌مزاج و مدپرست و كساني كه هر روز به دنبال مد و پوشش خاصي مي‌روند و دائماً پوشش و سبك آرايش ظاهر خويش را تغيير مي‌دهند، معمولاً از ماهواره‌ها و آن سوي آب‌ها آرمان خويش را جست‌وجو مي‌كنند و به‌نوعي، افرادي وابسته به فرهنگ بيگانه، غريبه و خودباخته تلقي مي‌شوند. دم‌دمي مزاجي، تقليد افراط‌گونه، فقدان ثبات رأي و ... از ويژگي‌هاي اين گونه افراد است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر