7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41059
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1580

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جمعیت

دانلود تحقیق درمورد جمعیت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جمعیت

با دانلود تحقیق در مورد جمعیت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جمعیت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جمعیت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جمعیت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

افزایش جمعیت

نتایج یك تحقیق در ایران نشان می‌دهد افزایش جمعیت خانوار و پایین بودن سطح تحصیلات والدین و همچنین سابقه خانوادگی آسم و در معرض دود سیگار قرار گرفتن به ترتیب از مهمترین عوال خطر بیماری آسم در كودكان است.در این تحقیق ریسك فاكتورهای آسم در كودكان مراجعه‌كننده به مركز طبی كودكان در تابستان سال ۱۳۸۴مورد بررسی قرار گرفت.بر اساس این تحقیق تلاش در جهت افزایش سطح بهداشت ،تغذیه با شیر مادر و ترك عادت سیگار كشیدن می‌تواند در فائق آمدن بر این مشكل موثر واقع شود.روش كاراین تحقیق به اینصورت بوده است كه یك بررسی مقطعی بر روی ۶۰ بیمار با تشخیص پزشكی آسم مراجعه‌كننده به مركز طبی كودكان عوامل خطر از طریق پرسشنامه برگرفته از مطالعات بین‌المللی ، آسم و آلرژی كودكان مورد ارزیابی قرار گرفت.نتایج این تحقیق نشان داد افزایش جمعیت خانوار بیش از ۵نفر در ۲۵/۵ درصد شركت‌كنندگان مشاهده شد و جنس مذكر بیشترین جنس در معرض خطر می‌باشد به اینصورت كه این میزان در جنس مذكر ۵۹/۳درصد و در جنس مونث ۴۰/۷درصد بود.همچنین متوسط سطح تحصیلات والدین پایین بود و وجود سابقه خانوادگی آسم چه در خانواده پدری و چه در خانواده مادری ۵۰/۸درصد و فراوانی تولد زودرس ۸/۵درصد می‌باشد.علاوه براین یافته‌های تحقیق حاضر نشان داد اكثر پدران شركت‌كنندگان در این تحقیق از طبقه كارگر بوده و ۳۳/۹درصد از شركت‌كنندگان در معرض دودد سیگار قرار داشتند.شیوع بیماری‌های آلرژیك در طول دهه گذشته با روند رو به افزایشی همراه بوده است.مطالعات اخیر نشان می‌دهد كه نقش فاكتورهای زمینه‌ای و نوع زندگی در این امر می‌تواند مهم باشد.نتایج این تحقیق كه توسط دكتر "لاله شریفی"، دكتر "زهرا پورپاك"، دكتر "سعید بكایی"،دكتر "فریبرز زندیه"،دكتر "محبوبه منصوری"، دكتر "كورش محمدی" و دكتر "اكرم كریمی" انجام شده است در دومین همایش تخصصی آسم ارایه شد.دومین همایش تخصصی آسم و پنجمین سمینار دوسالانه انجمن آسم و آلرژی ایران توسط مركز تحقیقات ایمونولوژی ،آسم و آلرژی ایران از ۲۳تا ۲۵آبان ماه سال جاری در بیمارستان امام خمینی برگزار شد.

خبرگزاری نیمه رسمی فارس به نقل از موثی الرضا ثروتی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ایران، نوشته که در حال حاضر حدود ۱۲ میلیون نفر در ایران زیر خط فقر هستند و برای ۲ میلیون ایرانی این خط فقر مطلق است.

به باور برخی ناظربا لحاظ کردن عدم افزایش مستمری مدد جویان و نرخ سالانه تورم پیش بینی شده شاید، تعداد افراد زیر خط فقر بیش از این باشد.

بر اساس اعلام وزارت رفاه خط فقر در شهر تهران برای یک خانواده چهار نفری ۴۰۰ هزار تومان و در شهرهای دیگر ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که حداقل دستمزد یک کارگر غیرمتخصص حدود ۱۸۰ هزار تومان در ماه است.

به گفته اقای ثروتی مستمری مدد جویان تحت پوشش نهادهای حمایتی متناسب با افزایش هزینه ها اضافه نشده است. بنا به گزارش ها، در حال

7,000 تومان