6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41575
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2222

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي زاگرس

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي زاگرس

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي زاگرس

با دانلود تحقیق در مورد زمين شناسي زاگرس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمين شناسي زاگرس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمين شناسي زاگرس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمين شناسي زاگرس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

چهار سازند ايلام، گورپى، تاربور و اميران، نشانگر بخشى از سنگهاى کرتاسة بالايى زاگرس هستند. بخش پايينى سازند ساچون نيز سنگوارة ماستريشتين دارد.


سازند آهکى ايلام : سازند ايلام به دو رخسارة عميق و کم عمق ديده ميشود. برش الگوى اين سازند که نشانگر رخسارههاى عميق است، در پايانة شمال باخترى کبيرکوه در 12 کيلومترى شهرستان ايلام اندازهگيرى شده است. در اين بُرش، سازند ايلام شامل 190 متر سنگآهکهاى رسى دانه ريز پلاژيک خاکسترى رنگ با لايه‎‎بندى منظم و ميانلايههاى نازک شيل، و سن سانتونينکامپانين است.


وجود قلوههاى درشت هماتيت در پاية بُرش الگو، نشانگر ناپيوستگى رسوبى است که ممکن است به سازند سَروَک و يا سورگاه باشد. ولى مرز بالايى آن با سازند گورپى همساز است.


رخسارههاى کم عمق سازند ايلام در نواحى فارس و خوزستان، گسترش دارد که شامل سنگآهکهاى قلوهاى است که همچنان سن سانتونين تا کامپانين دارد. در برخى نقاط ميتوان ارتباط بين انگشتى دو رخسارة پلاژيک و کم عمق سازند ايلام را ديد.

 

سازند شيلى گورپى : بُرش الگوى اين سازند در تنگ پابده در شمال مسجد سليمان (ميدان نفتــى لالى) 320 متر ستبرا دارد، ولى پيش از معرفــى اين بُرش، به اين واحد سنگى « مـارن دزک »، « مارنهاى گلوبيژرينا »، گفته ميشد که شامل سازند گورپى و سازند پابده بود.



در بيشتر نواحى زاگرس، سازند گورپى شامل مارن، شيل

6,000 تومان