7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41925
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1661
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد spss

دانلود تحقیق درمورد spss

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد spss

با دانلود تحقیق در مورد spss در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق spss را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق spss ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد spss

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

امروزه استفاده از نرم افزارهاي آماري به عنوان يكي از ضروريات تحقيقات بنيادي آماري مطرح است ، در هر تحقيق آماري ،‌معمولاً با حجم وسيعي از داده ها و اطلاعات ابتدايي روبرو هستيم . وجود يك نرم افزار جامع با سهولت كاربردي بالا، تحليل اين حجم وسيع داده‌ها را امكانپذير مي‌كند. جنبه ديگري از تحقيقات بنيادي ، روشهاي پيچيده آماري است . كه در يك نرم افزار پيشرفته آماري ، امكان اجراي ساده و سريع دستورات اين روشها ممكن است .

با پيشرفت فوق تصور علوم كامپيوتري ، لزوم استفاده از اين نرم‌ افزارها به صورت امري بديهي و ضروري درآمده است ،‌از اينرو كساني كه امكان استفاده از اين نرم افزار‌ها را در تحقيقات خود محدود كنند ،‌نه تنها قدرت رقابت با سايرين ، بلكه حتي با گذشت زمان‌، امكان جبران فاصله با ديگران را نيز از دست مي دهند. به همين دليل بر آنيم تا در اين مجال كوتاه به معرفي هر چند اندك برخي نرم افزارهاي آماري ،‌جهت استفاده علاقه‌مندان بپردازيم .

يكي از نرم افزارهاي آماري كه كاربرد گسترده خصوصاً در زمينه تحقيقات اجتماعي را دارد SPSS نام دارد.

نرم افزار SPSS مخفف كلمه Statistical Package for Social Science   است كه نسخه هاي متعددي از آن از جمله SPSS6 ، SPSS8 ، SPSS9 ، SPSS10 ، SPSS11 ، SPSS12 ، SPSS13 ... در بازار موجود است .اين نرم افزار شامل دو صفحه مجزا است : صفحه داده ها كه براي ورود داده ها استفاده مي شود و صفحه خروجي كه براي نشان دادن نتايج تجزيه و تحليل آماري و نمودارها به كار مي رود. از جمله ويژگيهاي اين نرم افزار امكان استفاده سهل و آسان از آن است طوريكه تمام دستورات ومراحل انجام عمليات به صورت منوهايي ارائه شده و خروجي آن نيز به صورت خلاصه در جداولي ارائه مي شود. در اين نرم افزار نيز مانند ساير نرم افزارهاي آماري ، دستوراتي به نام Syntax وجود دارد كه مي‌توان با استفاده از آن محدوده عمليات خود را گسترده تر كرد .

به عنوان نكته نهايي بايد اشاره كرد كه SPSS در زمينه مدلهاي خطي و مدلهاي خطي تعميم يافته نظير Log-Linear قوي مي باشد و مهمترين ضعف SPSS   ناتواني آن در برنامه نويسي است طوري كه فقط داراي دستورات از پيش نوشته شده است . همچنين Help اين نرم افزار كامل است چنان كه كاربران مي‌توانند به سادگي به عنوان خودآموز نرم افزار از آن استفاده كنند.

محققان و تحليلگران با استفاده از اين برنامه آماري و مديريت داده مي‌توانند به حل معماهاي تجاري و تحقيقاتي بپردازند. اين نرم‌افزار با توانايي‌هاي وسيع خود در آناليز كامل يك فرايند مي‌تواند با تحليل‌هاي متنوع آماري داده‌هاي با ارزشي را براي تصميم‌گيري در اختيار محقق قرار دهد.

اگر براي شركت يا سازمان خود نياز به ارائه داده‌هاي مختلف داريد، مثلاً مي‌خواهيد آمار فروش سالانه را به نمايش بگذاريد، از امكانات نمايش داده‌هاي اين نرم‌افزار بهره گيريد. با استفاده از امكانات گزارش‌گيري متنوع، مي‌توانيد گزارش‌هاي مفيدي از داده‌ها را استخراج كنيد و به ديگران ارائه دهيد. زمينه كاربرد اين نرم‌افزار بسيار گسترده است و دانشجويان نيز مي‌توانند براي حل مسائل آماري از آن استفاده كنند.

كساني كه به محاسبات آماري خاصي نياز دارند كه در اين نرم‌افزار موجود نيست، مي‌توانند افزودني برنامه‌نويسي اين شركت را تهيه كنند و به ساخت توابع جديد براي اين برنامه اقدام كنند. توانايي ديگر SPSS خواندن انواع اطلاعات از پايگاه‌هاي داده استاندارد است و اين امكان باعث مي‌شود داده‌هاي نرم‌افزارهاي ديگر را در SPSS تحليل كنيد. نگارش جديد اين نرم‌افزار حدود دو ماه پيش به بازار عرضه شد، ولي به تازگي وارد بازار ايران شده است. جالب است بدانيم شركت سازنده اين برنامه يكي از قديمي‌ترين شركت‌هاي نرم‌افزاري است و حدود چهل سال قدمت دارد.  قيمت اين برنامه 1599 دلار است!

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر