8,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 42213
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1427

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه

دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه

با دانلود تحقیق در مورد تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تجزيه و تحليل و بررسي ساختار تشكيلاتي موجود بانك كشاورزي و ارائه الگوئي بهینه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در دنياي پيچيده و پرتلاطم امروزي بعضي از سازمان ها موفق و اثربخش و بعضي ديگر ناموفق و غيراثربخش هستند. آنچه مسلم است، ‌عوامل مختلفي درموفقيت و اثربخشي سازمانها تاثير دارند. تعدادي از عوامل خارج ازكنترل سازمان و تعدادي نيزتحت كنترل هستند. يكي از عوامل تحت كنترل، ساختارسازماني مي باشد. بطور كلي ساختار و تشكيلات اداري درهرسازمان به خودي خود هدف نيست، بلكه وسيله اي است براي دستيابي به اهداف سازمان براي اجراي موثرو موفقيت آميز وظايف. ‌هرسازمان بايد داراي ساختار سازماني و تشكيلاتي موثرباشد، بطوريكه وظايف و مسووليت ها به وضوح بين واحدهاي مختلف تقسيم شده و به آنها قدرت اختيار در برابر مسوليت ها و وظايف داده شود. ساختار سازماني و تشكيلات غيراثربخش غالباً عامل عمده و مهم در عدم اثربخشي و نارسايي تصميم گيري درهرسازمان محسوب   مي‌شود. همچنين درك هدفهاي سازمان، از نخستين  گام هايي است كه بايد در راه درك اثربخشي سازمان برداشت. هدفهاي سازمان، بايدنشان دهنده علت وجودي آن و آنچه كه درپي دستيابي به آن است باشد. گفته مي شود يكي از مشكلات اساسي بر سر راه اثربخشي سازمان ها مسائل ساختاري است به گونه اي كه ساختار سازمان ها، ساختاركهنه و مبتني برمفروضات سنتي است كه با وظايف فعلي آنها سازگاري نداشته و پويايي و تحولات محيط امروزين را مد نظرقرارنداده و علاوه برآن مطابق نيازهاي كنوني جامعه فعلي نيزنبوده و به ابعاد انساني و انگيزش نيروي كارتوجهي نكرده   است. با توجه به اينكه يكي از وظايف مديران «سازماندهي ‌» است و سازماندهي نيرفرآيندي پويا است، لذا بايد اين ساختاربا توجه به تغييرات عمده محيطي اصلاح گردد و سازماندهي مجدد متناسب با متغيرها و عوامل اثرگذارهمگام با تغييرات  صورت پذيرد.

با وجود اين به نظرمي رسد اثربخشي و كارايي بانك كشاورزي درتعدادي از فعاليت ها، تداخل وظايف دربعضي ازامور، تقسيم وظايف و ارتباطات درون سازماني، با مشكلاتي روبرو مي باشد. اين تحقيق بعد تشكيلاتي و سازماني بانك كشاو رزي را دركانون توجه خود قرارداده ودرصدد آن است تا اثربخشي ساختارسازماني را با توجه به اهداف بانك كشاورزي و ميزان رسيدن به اين اهداف را مورد مطالعه قراردهد. لذا سوالات:

1-آيا تفاوت معني داري بين وضعيت موجود و مطلوب ساختارسازماني بانك كشاورزي وجود دارد؟

2-آيا تفاوت معني داري بين وضعيت موجود و مطلوب ازنظرتمركز ساختار سازماني بانك كشاورزي وجود دارد ؟

3-آيا تفاوت معني داري بين وضعيت موجود و مطلوب ازنظر رسميت ساختار سازماني بانك كشاورزي وجود دارد ؟

4-آيا همبستگي معني داري بين رسميت ساختار سازماني واثربخشي سازماني بانك كشاورزي وجود دارد ؟

5-آيا همبستگي معني داري بين تمركز ساختارسازماني و اثربخشي سازماني بانك كشاورزي وجود دارد ؟

6-آيا همبستگي معني داري بين پيچيدگي ساختارسازماني و اثربخشي سازماني بانك كشاورزي وجود دارد ؟

مطرح مي باشد. ازاينرو با توجه به يافته ها و نتايج اين تحقيق درجهت بهبود ساختارسازماني و نهايتاً اثربخشي سازماني، پيشنهاداتي ارائه شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر