10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42433
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1850
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان

دانلود تحقیق درمورد آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان

با دانلود تحقیق در مورد آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:49 صفحه

قسمتی از فایل:

ويژگيهاي آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور آبزيان

مقدمه

آرد استخوان يكي از منابع تامين كلسيم و فسفر در تغذيه دام و طيور و آبزيان است . نظر به اينكه آرد استخوان در داخل كشور توليد ميشود لذا با توجه به اهميت تغذيه اي و بهداشتي كه دارد تجديد نظر در استاندارد آن ضروري مي نمود.

اگر آرد استخوان بروش پخت تهيه شود  اصطلاحأ آن را آرد استخوان 1 و اگر دركوره و بروش سوزاندن تهيه گردد آن را خاكستر استخوان 2 مي  نامند.

1- هدف

هدف از تدوين اين استاندارد تعيين ويژگيهاي فيزيكي  ، شيميايي و ميكروبي  ، بسته‏بندي  ، نشانه‏گذاري  و روشهاي آزمون آرد و خاكستر استخوان كه به طور صنعتي توليد مي‏شود است .

2 - دامنه كاربرد

اين استاندارد مربوط به آرد خاكستر استخوان است و بعنوان مكمل كلسيم و فسفر در تغذيه دام و طيور و آبزيان مصرف شده كاربرد دارد.

يادآوري چون احتمال انتقال بيماري جنون گاوي از طريق مصرف آرد استخوان (پخته ) در نشخواركنندگان مي‏رود بنابراين توصيه مي‏گردد در اين گروه از دام‏ها انحصارا از آرد استخوان سوخته (خاكستر) استفاده شود.

3- تعريف

آرد استخوان از قطعات كامل يا خرد شده استخوان هاي دام  هاي كشتاري بدست مي‏آيد به گونه‏اي كه ابتدا استخوان‏ها را شست و شو داده و سپس با پختن در تانك هاي مخصوص و با حرارت 130درجه سانتيگراد به مدت سه ساعت و تحت فشار حدود  4/5آتمسفر چربي و ژلاتين و ساير مواد اضافي را از ان جدا مي‏سازند.

آنگاه پس از خشك كردن استخوان را آسياب نموده بصورت آرد در مي‏آورند.

استخوان سوخته (خاكستر) از قطعات كامل يا خرد شده استخوان دام‏هاي كشتاري بدست مي‏آيد به گونه‏اي كه پس از جدا كردن چربي  ، ژلاتين و ساير مواد اضافي بروش فوق استخوانها  را در كوره  هاي با حرارت 550تا  600درجه سانتيگراد در مجاورت هوا تا سفيد شدن كامل مي‏سوزانند. سپس آنها را آسياب كرده بصورت خاكستر در مي‏آورند.

يادآوري واحدهاي توليدي اين محصول بايد داراي پروانه‏هاي مجاز تاسيس و بهره  برداري ،ساخت از كليه مراجع قانوني و ذيصلاح كشور باشد.

4- ويژگيها

4-1- ويژگيهاي فيزيكي خاكستر و آرد استخوان

4-1-1- رنگ : كرم متمايل به سفيد

4-1-2- بو: داراي بوي مخصوص بخود و عاري از هرگونه بوي ديگر

4-1-3- اندازه : ذرات آرد استخوان بايد عمدتا يكنواخت بوده و اندازه 90درصد ذرات آن از 

10,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر