6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42936
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1628

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امضاي ديجيتال

دانلود تحقیق درمورد امضاي ديجيتال

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد امضاي ديجيتال

با دانلود تحقیق در مورد امضاي ديجيتال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امضاي ديجيتال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امضاي ديجيتال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امضاي ديجيتال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

نگاهي فني

امضاي ديجيتالي به اين معناست كه طرف مصرف كننده و طرف تجاري بتوانند از امنيت ارتباط و برنامه ها با استفاده از PKL(Public Key Infrastructure) بهره برداري كنند.

بزوم امنيت بر روي اينترنت

ما اکنون در حال سپری کردن عصر اطلاعات هستيم. تعداد افراد و تجارتهايي که هر روز به اينترنت ملحق می شوند به طور بی سابقه ای در حال رشد است. در حاليكه هر روز دسترسی به اينترنت آسان تر و سرعت آن سريعتر مي شود و قيمت آن ارزانتر مي شود, بسياری از افراد ميزان زيادی از وقت خود را بر روی اينترنت به تبادل اطلاعات و همچنين به تبادلات مالی ميپردازند. در حاليکه اينترنت يک شبکه اطلاعاتی بازاست. هرکسی مي تواند از اينترنت استفاده کند و در نتيجه هر کسی ميتواند از آن برای استخراج اطلاعات از مناطق آسيب پذير، برای مقاصد سودجويانه و غير قانونی استفاده کند. اگر اينترنت بخواهد به منبعی برای استفاده اهداف تجاری و انتقال اطلاعات تبديل شود مطمئنا به يک بنياد و موسسه امنيت هم نياز دارد.

امنيت چه چيزی را تامين مي کند؟

تصديق هويت
تصدیق هویت اطمینان از اینکه شخص یا طرفی که با آن در حال ارتباط هستیم همان کسی است که ما انتظار داریم و خودش می گوید.

محرمانه بودن
اطلاعات درون پیغام ها و با تبادلات محرمانه میشوند. و تنها برای اشخاص دریافت کننده و ارسال کننده قابل فهم و خواندن می باشد.

امانت داری
اطلاعاتی که درون پیغام و یا تبادلات وجود دارد در طول مسیر به طور اتفاقی یا عمدی مورد دستبرد قرار نمی گیرند.

غير قابل انکار بودن
ارسال کننده نمی تواند منکر ارسال پیتم یا تبادل مالی شود، و دریافت کننده هم نمی تواند منکر دریافت آن شود.

کنترل دسترسی
کلیدهای عمومی و خصوصی هر دو از دو کلید رمزگذاری مرتبط و مجزا (معمولا رشته بلندی از اعداد) تشکیل شده اند. در زیر نمونه ای از یک کلید عمومی را مشاهده می کنید. دسترسی به اطلاعات حفظ شده تنها برای طرفین و اشخاص انتخاب شده میسر می باشد.

 (public Key Infrastructure)PKI
PKI: باز میگردد به تکنولوژی، مراحل عملیاتی و خط مشیی که مجموعه محیطی را برای مقاصد تامین امنیت مطابق پاراگراف فوق فراهم میکند.

به مردم و تجار این امکان را می دهد که از نرم افزارها و ابزارهای امن اینترنتی بهره ببرند. به طور مثال ترکیب قانونی و امن ایمیل و تبادلات مالی و انتقال خدمات، تماما در سایه تحقق می یابد.
این سازمان دو عامل اصلی را به خدمت میگیرد: کلیدهای عمومی رمزگذاری و گواهینامه اعتبار.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر