4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43628
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1556

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هتل پارس مشهد

دانلود تحقیق درمورد هتل پارس مشهد

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد هتل پارس مشهد

با دانلود تحقیق در مورد هتل پارس مشهد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هتل پارس مشهد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هتل پارس مشهد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هتل پارس مشهد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

امروزاولین هتل  شهر مشهد را که در تحقیق شخصی ام پیرامون سنت و بوم انجام می دهم  رسیده ام و بسیار بنای با کیفیت و با ارزشی است برایتان آورده ام . خودتان قضاوت کنید که چگونه داریم دو دستی تیشه به ریشه خودمان می زنیم براستی چرا ؟

مشهد امروز در حال پوست اندازی است  تیغ مدرنیته آن چنان بر جان شهر فرسوده و فرتوتی مثل مشهد  کشیده می شود که گوهر های با ارزش به فراموشی و  به ویرانی روی می نهند  در عوض  قارچ هایی سمی : مجتمع های تجاری سر بر می آورند . مشهد را در مقام مقایسه با شهر هایی که در آنها زندگی کرده ام مثل اصفهان – تهران  می گوییم فقیر است فضای سبزی در آن نیست و بافتهای الحاقی جدیدبه شهر به شدت عجیب  و بیمار اند  . در مشهد بیش از هر جای دیگر نماهای ساحتمانها تکراری و کپی و برداری هستند . در یک کلام ابتذالی از نظر معماری و شهری در شهر  روی داده .  بسیار نا توان تر از اصفهان و  تهران در  حوزه  احیا بافتهای قدیمی عمل شده  .

 

1-      موقعيت فعلي اثر :

اين بنا واقع در مشهد- خيابان امام خميني – روبروي باغ ملي واقع شده است.

  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر