7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43689
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1648

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دیسک اشعه آبی

دانلود تحقیق درمورد دیسک اشعه آبی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد دیسک اشعه آبی

با دانلود تحقیق در مورد دیسک اشعه آبی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دیسک اشعه آبی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دیسک اشعه آبی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دیسک اشعه آبی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

اشعه آبی که به عنوان دیسک اشعه آبی شناخته شده، نام فرمت نسل بعدی دیسک نوری است که مشترکاً توسط انجمن دیسک اشعه آبی، گروه مصرف کننده عمده الکترونیک جهان، کامپیوترهای شخصی، سازندگان چند رسانه ای چون: Apple , Dell, Hitachi, HP, JVC, LG, Mitsubishi, Panasonic, Pioneer, Philips, ایجاد شده است. این فرمت قادر به ضبط، بازنویسی و اجرای دوباره HD (High definition videos) به همراه مقادیر زیادی از اطلاعات و داده ها میباشد.

   این فرمت 5برابر بیشتر از DVD های مرسوم قابلیت ذخیره دارد و میتواند تا 35GB را در یک طرف و تا 50GB را در دو طرف دیسک ذخیره کند. ظرفیت فوق العاده الحاقی و استفاده از کدهای پیشرفته صوتی و تصویری یک تجربه بی نظیر HD(با کیفیت) را به مشتریان عرضه میکند. درحالیکه تکنولوژی های دیسک های نوری کنونی نظیر DVD, DVD RW, DVD-RAM برای خواندن و نوشتن داده ها وابسته به نور قرمز هستند، این فرمت جدید از لیزر آبی استفاده میکند. برای همین نام اشعه آبی را به خود گرفته است. با وجود انواع مختلف لیزرهای دیگر، این نوع لیزر قابلیت تطبیق با انواع قدیمی DVD, CD  را دارد. منفعت استفاده از لیزر آبی 405 نانومتری نسبت به لیزر قرمز 650 نانومتری، کوتاهتر بودن طول موج آن است که باعث میشود در یک نقطه خاص دقت بیشتر به عمل بیاورد. به همین دلیل میتوان اطلاعات را بهتر فشرده کرد و در مکان کوچکتری ذخیره نمود. در نتیجه امکان جای دادن اطلاعات بیشتری در یک DVD یا CDبا همان سایز قبلی وجود دارد. مسئله اخیر و تغیر روزنه عددی 0.85آن چیزی است که باعث شده ظرفیت این دیسکها تا 25G یا 50GB بالا رود. اشعه آبی در حال حاضر توسط بیش از 170 مصرف کننده عمده الکترونیک جهان، کامپیوترهای شخصی، ضبط چند رسانه ای، بازیهای ویدئویی و کمپانی های موسیقی پشتیبانی شده.این فرمت در استدیوهای مهم فیلمسازی نیز گسترش پیدا کرده است.

7 استدیو از 8 استودیو مهم فیلمسازی کار با اشعه آبی را آغاز کرده اند که شامل paramount, Warner, هستند. شروع کار با 100 عنوان فیلم که شامل فیلم های پرفروش اخیر چون Desperado است، میباشد. بسیاری از استدیوها هم فیلم های جدید خود را یا دیسک اشعه آبی امروزی با DVD به همراه شرح مدام عناوین کاتالوگ در هر ماه منتشر میکنند.

نخستین رایتری دیسک نوری که با اشعه آبی کار می‌کند در  پایان ماه اوت روانه بازار شده است.

این رایتر توسط شرکت BENQساخته شده که این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده تلفن‌های همراه و رایانه کشور تایوان است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر