7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 43760
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2304

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تکنولوژی کامپوزیت

دانلود تحقیق درمورد تکنولوژی کامپوزیت

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد تکنولوژی کامپوزیت

با دانلود تحقیق در مورد تکنولوژی کامپوزیت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تکنولوژی کامپوزیت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تکنولوژی کامپوزیت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تکنولوژی کامپوزیت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

در یک تعریف کلی، کامپوزیت ترکیب سینرژیک دو یا چند ماده است. مقاومت بالای کامپوزیت ها ناشی از الیاف به هم بافته و در کنار هم پیوسته توسط یک پلیمر می باشد.

معمول ترین الیاف مقاوم، الیاف شیشه می باشند. الیاف شیشه مورد استفاده اغلب از نوعه شیشه کلاس E که بسیار ترد و شکننده و شفاف و دارای مقاومت کششی زیاد هستند، 34compa معادل 500KSI می باشد.

برای تولید الیاف مذکور، شیشه در کوره با حرارت 2F و (1200C) 21 ذوب شده و به صورت الیاف به قطر 10 میکرون (4-10*4 inch) از درون یک سطح سوراخدار بسیار داغ عبور می کند.


کوره های ذوب آلومینیوم را چگونه می سازند؟

در صنعت آلومینیوم 80% کوره های ذوب به صورت چهارگوش با ابعاد و تناژ مختلف مورد استفاده قرار می یگرد. طراحی کوره ذوب بستگی به نوع فلز مورد استفاده و ظرفیت مورد بهره برداری دارد. ظرفیت کوره های چهارگوش از 5 تا 100 تن طراحی و قابل استفاده می باشد.

در کوره هایی که از فلنچ استفاده می شود معمولاً شیب سطح کوره بین 5 تا 7 درجه یم باشد. نصب مشعل ها، دریچه ها و دودکش ها به اشکال مختلف طراحی می گردد.

 

مزایای کوره های چهارگوش:

1-شارژ، بارگیری و تخلیه آسان (به دلیل دریچه بزرگ)

2-امکان جذب حرارت بیشتر توسط مذاب از مشعل

3-امکان استفاده از انواع مختلف سوخت (گازوئیل مازوت، گاز و ...)

4-امکان نگهداری، ذوب و ساخت آلیاژ

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر