7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44070
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1656

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ديتا

دانلود تحقیق درمورد ديتا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ديتا

با دانلود تحقیق در مورد ديتا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ديتا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ديتا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ديتا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

ديتا به سه شكلVOICE(صدا)، VIDEO(تصوير)، DATA(اطلاعات) تعريف مي شود.

انواع انتقال:

همان طور كه مي‌دانيد انتقال به دو صورت انجام مي‌شود:

1- انتقال آنالوگ      2-انتقال ديجيتال

در انتقال آنالوگ انتقال از طريق كانال فيزيكي سيم و كانال راديويي انجام مي شود و واحد آن بر حسب فركانس بيان مي شود (KHZ,MHZ) انتقال آنالوگ در حال حاضر از طريق خطوط مايكرويو و wireless انجام مي شود در ديجيتال انتقال از طريق فيبرهاي نوري صورت مي گيرد و واحد آن بر حسبbps (bit per second) بيان مي شود (kbps , gbpd)

در انتقال ديجيتال با دو نوع تكنولوژي سر و كار داريم:

1-PDH كه تكنولوژي نسل قديمي است و پهناي باند آن 140mb مي باشد.

2-SDH كه تكنولوژي نسل جديد است و حداقل پهناي باند آن155mb است و پهناي باند آن مي تواند 64x155mb,4x155mb,155mb باشد. SDH پهناي باند بيشتر را با خطاي كمتر ارسال مي كند و امكان ايجاد شبكه‌هاي جهاني يكپارچه را ميسر مي شازد اما PDH در مقايسه با SDH پهناي باند كمتري را با نسبت خطاي بيشتري ارسال مي كند.

محيط انتقال:

در محيط انتقال با انواع‌كانالهاي ارتباطي سرو كار داريم‌كه عبارتند از:

سيم، فيبر نوري، هوا.

1- هنگامي كه درمحيط انتقال با يك زوج سيم عادي سر و كار داريم كه دو سر آن هم محدود نشده است پهناي باند آن در حالت آنالوگ4khz در حالت ديجيتال 64kbps مي باشد حال براي افزايش پهناي باند مي توانيم محيط انتقال سيم را توسط VDSL, ADSL, G.SHDSL, HDSL پشتيباني مي كنيم.

هنگامي كه محيط انتقال سيم توسطHDSL مي شود پهناي باند 2MB (برد4Km) مي باشد و هنگامي كه دو سر سيم توسط  G.SHDSL محدود مي شود پهناي باند ارسالي با پهناي باند دريافتي برابر شده و پهناي باند تا برد 2MB (4KM) مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر