7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44419
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1548

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد موتور راكت

دانلود تحقیق درمورد موتور راكت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد موتور راكت

با دانلود تحقیق در مورد موتور راكت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موتور راكت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موتور راكت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موتور راكت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

موتورهاي از نوع راكت ها با موتورهاي جت گرمايي ديگر از نظر اينكه سوخت و اكسيد كنندة خود را حمل مي كنند متفاوت مي‌باشند. در نتيجه در حاليكه موتورهاي جت گرمايي ديگر براي احتراق خود به اكسيژن اتمسفر نياز دارند موتورهاي راكت از آن مستقل مي باشند. از اين رو موتورهاي راكتي جذاب‌ترين نوع هستند.

گرچه حقيقتهاي عملي ديگر نيز وجود دارد كه از مفيد بودن اين موتور مي كاهد. بنابراين هدف از اين متن بحث  در مورد پايه و اساس ساختار و عمل و كاربرد آن با در نظر گرفتن ساير انواع موتورهاي گرمايي به خصوص آنهايي كه در اين متن آمده اند مي باشد.

  همچنين موتورهاي از نوع راكت از نظر نوع سوخت به كار رفته در آنها طبقه بندي شده اند.

بنابراين با روشن كردن اين موضوع تمام اين نوع موتورها به دو گروه اصلي تقسيم مي‌شوند. يكي از آنها گروهي است كه از سوخت مايع و ديگري از سوخت جامد استفاده مي كنند.

تئوري ساختاري كه حاكي بر دستور العمل موتور راكتي مي باشد ممكن است به صورت مساوي توسط هر دو نوع سوخت جامد و مايع موتور راكت تامين شود.

تئوري دستورالعمل اين موتور در ابتدا به منظور فهم روشنتر از بعضي از پارامترهاي عملي كه بعداً از آنها در اجزايي كه انواع گوناگون موتورهاي راكتي را توضيح مي‌دهند، توسعه پيدا خواهد كرد.

(1ـ18) مختصري از تاريخچه

عمل رانش جت راكت براي قرنهاست كه تشخيص داده شده است. تاريخچه ثبت شده حاكي از اين است كه راكتها ابتدا توسط چيني ها و عربها در قرن 13 و14 مورد استفاده قرار گرفتند. از اوايل شروع استفاده از راكتها بين استفاده در زمان جنگ به عنوان اسلحه و در زمان صلح براي علامت دادن و آتش بازي نوسان پيدا كرده است.

جالب به ذكر است كه راكتهايي كه مواد منفجره آتش‌زا را به مسافت 2 مايل حمل مي‌كردند در جنگ سال 1812 استفاده شدند.

گرچه به كارگيري آنها به عنوان اسلحه عملاً حذف شده است در اواخر قرن 19 توسط پيشرفتهايي كه در ساخت توپخانه ها به عمل آمد از راكت با دقت بيشتري استفاده شد. همچنين راكت به مقدار جزئي در جنگ جهاني اول توسط پيشرفتهاي چشمگير كه توسط تحقيقاتي كه درآن زمان به كار مي رفت به كار گرفته شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر