7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44770
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1816

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي

دانلود تحقیق درمورد زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي

با دانلود تحقیق در مورد زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زندگينامه شهيد حجت الاسلام والمسليمن فضل الله محلاتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

انسانها همواره در روند زندگي خود، براي اين كه بتواند به مقاصد و اهداف متعالي خود برسند، نيازمند شاخصهايي هستند تا در سير خود، به سوي مقصود، از خظر انحراف مصون باشند. در تمام اديان الهي، وجود راهنما و دليل راه و «الگو»يي كه پيش روي مؤمنان، و براي آنها مطرح شود، ضرورتي انكارناپذير است.

در دين مبين اسلام نيز وجود الگو و اسوه، به شكلي اساسي بيان گرديده و وجود مقدس «رسول اكرم (ص)» به عنوان «اسوة حسنه» معرفي شده اند.

پس از آن حضرت، اهل بيت او شايستگي الگو و نمونه شدن را دارند. از اين حيث، در ميان اديان و مذاهب گوناگون- هركدام به نوعي از مسير متسقيم الهي منحرف هستند. تنها «شيعه اثني عشري» توفيق هدايت دارد و به «چهارده خورشيد» فروزان هدايت چشم دوخته و از وجود پرفبض آنان بهره مند مي باشند.

امروز استكبار جهاني، با استفاده از علوم روان شناسي، جامعه شناسي و روان شناسي اجتماعي و به كارگيري ابزارها و شيوه هاي متنوع تبليغاتي، سعي در تلقين الگوها خود به قشر جوان در دنيا، بويژه در كشورهاي مسلمان دا دادر. امروز، تهاجم فرهنگي مصداق بارز به انحراف كشاندن نسل جوان كشور اسلامي ما از سوي غرب است كه براي تحقق اين امر، از مدئرنترين و پيچيده ترين دستگاهها و ابزار تبليغاتي سود مي جويند.

اكنون رسالتي بس خطير بر دوش نهادهاي فرهنگي و هنري نظام اسلامي است كه الگوهايي منطبق با موازين ديني را براي جوانان مسلمان معرفي نمايند.


زندگينامه

شهيد حجت الاسلام فضا الله رضازاده، مشهور به محلاتي، روحاني مبارز و انقلابي معاصر در سال 1309 هـ. ش در خانواده اي كشاورز و مذهبي در محلات بدنيا آمد. نامش را «فضل الله» نهادند. سيد حيات و شهادتش، حقيقت نامش را به خوبي تفسير نمود.

فضل الله را در شش سالگي به مدرسه اي به نام «مدرسة ميرزا» سپردند كه از نوع مكتبهاي قديمي بود. مدير مدرسه ميرزا مردي بود باسواد كه در تربيت صحيح بچه ها مي كوشيد و آنها را به شيوه اي اسلامي مي پروراند. فضل الله تا كلاس ششم را در اين مدرسه درس خواند. او به تحصيل علاقه وافر داشت.

پدرش فردي مذهبي، متأثير از اعتقادي كه هنوز به گونه اي قوي و پررنگ در ميان خانواده هاي مذهبي جريان داشت، نمي خواست و نمي گذاشت كه فرزندانش براي ادامه تحصيل به مدارس دولتي بروند.

از طرفي ميل داشت كه فرزندش پيشة او را پي گيرد و مددكار او باشد و چون سواد نداشت، كسي را مي خواست تا در تنظيم دفتر او را از غير بي نياز كند. از طرف ديگر، محلات شهري مذهبي به شمار مي آمد و در ايام تابستان ميزبان بسياري از علما و حتي مراجع تقليد مي شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر