7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45002
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2583

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن

دانلود تحقیق درمورد مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن

با دانلود تحقیق در مورد مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مباحث تئوري و شناختي كلاس درس تربيت بدني و روش تدريس آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

كليد واژه ها

1- آموزش و پرورش، تعليم و تربيت

عبارت است از تمام كنش ها، اثرات، راه ها و روش هايي كه براي رشد و تكامل توانايي هاي مغزي، معرفتي و همچنين مهارت ها ، نگرش ها و رفتار انسان به كار مي روند.

2- برنامه درسي

- يك سلسله وقايع آموزشي طراحي شده كه به قصد تحقق نتايج آموزشي براي يك يا چند دانش آموز پيش بيني مي شود.

- برنامه درسي به محتواي رسمي و غير رسمي فرايند آموزش هاي آشكار و پنهان اطلاق مي شود كه از طريق آنها، فراگيرنده تحت هدايت مدرسه، دانش لازم را به دست آورده مهارت ها را كسب مي كند و گرايش ها، قدر شناسي و ارزش ها را در خود تغيير مي دهد.

- برنامه درسي « يك چهار چوب سازمان يافته است كه از طريق آن كودكان به اهداف مشخص شده در برنامه دست مي يابند. كاري است كه معلمان براي كمك به تحقق و دست يابي اهداف انجام مي دهند و نيز زمينه اي است كه در آن، تدريس و يادگيري اتفاق مي افتد.»

3- روش تدريس

يكي از عناصر مهم برنامه درسي و طراحي آموزشي، انتخاب و اجراي روش مناسب در امر تدريس است. زيرا محتوا، رسانه ها و ارزشيابي و كليه مراحل تدريس در جاي جاي روش و الگوي تدريس قرار مي گيرند تا ما را به اهداف مد نظر برسانند. هنر معلم نيز در چگونگي انتخاب و اجراي روش هاي تدريس نمايان مي شود.

4- طراحي برنامه تدريس

فرايندي است كه طي آن، برنامه كار معلم در طول سال تحصيلي مشخص مي شود.

5- طرح درس

عبارت است از طراحي و تدوين يك برنامه دقيق علمي و مدبرانه كه هم با رويكرد و اهداف آموزشي رشته مطابقت داشته و هم اين كه در شرايط موجود قابليت اجرايي دارد و مارا به سمت هدف نهايي تربيت بدني هدايت مي نمايد.

 

6- طرح درس سالانه

براي برنامه ريزي سالانه هر كلاسي، بر ا ساس هدف هاي كلي تربيت بدني بايد هدفهاي اختصاصي آن كلاس و فعاليت هاي ورزشي متناسب و مربوط به آن هدف هاي اختصاصي را تعيين كرد و در برنامه طرح درس سالانه گنجاند.

7- طرح درس روزانه

آخرين قدم اساسي و لازم، طرح برنامه عملي روزانه است. برنامه روزانه تحليل جزئيات اعمالي است كه درطول ساعت درس تربيت بدني بايد دنبال شوند.

8- آموزش

عبارت است از تشريك، ارشاد، تعليم ، تغيير دادن رفتار، اثر بخشي ، منضبط سازي، مشاوره، توسعه و پرورش، جهت دادن و القاء.

9- برنامه آموزشي تربيت بدني

يك برنامه همه جانبه، شامل اصول و مباني علمي و عملي است و به شكلي برنامه ريزي مي شود كه از نظر آموزش و پرورش در رشد و پرورش كودكان رسا و موثر باشد.

 

مقدمه

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر