7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45063
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2235

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد منبع تغذيه AC-DC

دانلود تحقیق درمورد منبع تغذيه AC-DC

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد منبع تغذيه AC-DC

با دانلود تحقیق در مورد منبع تغذيه AC-DC در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق منبع تغذيه AC-DC را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق منبع تغذيه AC-DC ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد منبع تغذيه AC-DC

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

اين برگة كار و تمام فايل هاي مربوطه تحت نظر CCAL نسخة 1.0 گواهي شده است. براي بررسي يك نسخه از اين مجوز ، آدرس http://........../1.0/ را ملاحظه كنيد يا يك نامه به Creative Commons USA-94305 بنويسيد . اصطلاحات و شرايط اين مجوز اجازة كپي كردن رايگان ، توزيع و يا تعديل تمام كارهاي مجوز شده را توسط عموم مردم مي دهد . پروژة شما عبارت اند از طراحي و ساخت يك منبع تغذيه «نيروي وحشي» AC به DC است . منبع تغذيه بين 12 و 24 ولت DC خروجي دارد و حداكثر جريان amp1 است و حاوي محافظت بر روي هر دو سمت (بار) DC و (خط) AC است . بعنوان يك دستگاه نيرو داده شدة خطي ، مجهز به يك نور معرف (انديكاتور) است كه حضور ولتاژ AC را نشان مي دهد و بدنه بطور بي خطر به زمين وصل مي باشد . در اينجا نموداري براي شما وجود دارد كه آن را دنبال مي نماييد هنگامي كه سيستم خودتان را طراحي مي كنيد : البته ، شما به استفاده از اين طرح واقعي محدود نمي باشيد . من استفاده از «نوارهاي مانع» يا «نوارهاي ترمينال» را توصيه مي كنم تا اتصالات برقي را بين اجزا ايجاد كنيد . اين دستگاه هاي اتصال ، اتصالات برقي دائمي را فراهم مي كنند در حاليكه به مؤلفه اجازه مي دهند كه به آساني نصب و حذف شود . رئوس مطالب (تنظيم شده توسط مربي)

- طراحي پروژة كامل شده            - اجزاي خريداري شده

- نسخة كاري                   - سيستم تمام كاري شده

- مستندسازي كامل

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر