7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45136
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1589

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هپاتيت و راهها مقابله با آن

دانلود تحقیق درمورد هپاتيت و راهها مقابله با آن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد هپاتيت و راهها مقابله با آن

با دانلود تحقیق در مورد هپاتيت و راهها مقابله با آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هپاتيت و راهها مقابله با آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هپاتيت و راهها مقابله با آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هپاتيت و راهها مقابله با آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار:

با توجه به رشد دانش پزشكي، بالا بردن معلومات در مورد بيماري ها امري واجب و ضروري هر فرد است. از آنجا كه شيوع هپاتيت به خصوص انواع B و A در ايران با آلوگي بيش از 2 تا 5/2 ميليون نفر از جمعيت كشورمان بر آن شوم كه مجموعه اي هرچند مختصر از اطلاعاتي در مورد هپاتيت B با توجه به مراجع و منابع معتبر گردآوري نمايم. شايد بتوانيم يا اين اقدام كوچك گامي در پيشبرد معلومات دوستانم بردارم تا بتوانند از سلامتي خود كه نعمتي الهي است بيشتر نگهداري كنند زيرا بسياري يك فرد معضلات فراوان مائي و معنوي براي اعضاي خانواده و به دنباله آن براي اجتماع است.

با آرزوي سلامت همگان

گلزار دخيلي


مقدمه اي در باره ويروسها

در زمانهاي قديم دليل بيشتر بيماري ها را نمي دانستند كسي فكر نمي كرد ممكن است جانداران بسيار كوچكي به نام ميكروب وجود داتشه باشند كه با چشم ديده نشوند اما بيماري ايجاد كننده آن در زمانها وقتي كسي بيمار مي شد نمي دانست چه نكات بهداشتي را بايد رعايت كند در نتيجه بيماري به سرعت در ميان مردم پراكنده مي شد و عده زيادي را مي كشت البته بايد بدانيد كه جاندار خاصي به نام ميكروب وجود ندارد و باكتري ها قارچهاي ذره بيني و موجوداتي به نام ويروس را به طور كلي ميكروب مي نامند. ويروسها از باكتري ها و قارچها هم بسيار كوچكترند به طوري كه مي توانند وارد بدن جانور يا گياه شوند، به داخل سلولهاي آن بروند و در آنجا زياد شوند و سلول رابكشند ويروسها كوچكترين عوامل بيماريزا هستند كه در محيط خارج سلولي به شكل خنثي و بي اثر هستند ويروسها تنها در سلولهاي زنده تكثير يافته و از لحاظ ژنتيكي به عنوان انگل تلقي مي كردذند. هر نوع ويروس فقط در داخل سلولهاي معيني از بذن گياه يا جانور زندگي يا فعاليت مي كنند. به عنوان مثال ويروس آنفولانزا به دستگاه تنفسي مي رود و بروس فلج اطفال به دستگاه عصبي آسيب مي رساند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر