7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45365
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2237

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توپوگرافي شهر خوسف

دانلود تحقیق درمورد توپوگرافي شهر خوسف

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد توپوگرافي شهر خوسف

با دانلود تحقیق در مورد توپوگرافي شهر خوسف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توپوگرافي شهر خوسف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توپوگرافي شهر خوسف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توپوگرافي شهر خوسف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

شهر خوسف در ارتفاع 1305 متري سطح آزاد دريا قرار دارد. اين شهر در حاشيه شرقي رودخانه شاهرود و به موازات آن از شمال شرقي به سمت جنوب غربي كشيده شده است و داراي شيب عمومي به سمت رودخانه مي باشد. در نقاط مختلف داراي شيب هاي متفاوتي است. از سمت شمال شرقي (قسمت نوساز در حاشيه) داراي شيب ملايم  در حدود 5/1 درصد و از سمت جنوب غربي در مجاور باغات و مشرق به شاهرود شيب زياد مي شود. در داخل بافت قديمي كه بعنوان محور اصلي شهر شناخته مي شود. به موازات شاهرود. خانه ها در دو قسمت محور با شيب تند و به سمت پايين گسترش يافته اند. (توپوگرافي شهر خوسف در شكل هاي 1 و 2 نمايش داده شده است.)

 

وضعيت منابع آب زير زميني شهر خوسف

شركت سهامي آب منطقه اي از نظر مطالعات آبي شهرستان بيرجند را به سه دشت بيرجند، سربيشه و مختاران تقسيم كرده است و خوسف جزء دشت بيرجند و در خروجي آن قرار دارد.

حوضچه دشت بيرجند در مختصات جغرافيايي بين طول هاي 58 درجه و 42 دقیقه تا 59 درجه و 45 دقیقه و عرض جغرافيايي33 درجه و 35 دقیقه تا 33 درجه و 7 دقیقه قرار دارد. دشت بيرجند در شمال حوضه آبريز كوير لوت واقع شده و منطقه نسبتاً مرتفعي است كه توسط رودخانه شاهرود بطول 108 كيلومتر زهكشي مي شود. دشت بيرجند در بخش مشرق توسط رخساره هاي نئوژن كه بصورت تپه هاي باريكی به موازات ارتفاعات جنوبي را دشت متفاوت است، تقسيم گرديده است. قسمت جنوبي بيرجند و قسمت شمالی را دشت مرك گويند.

دشت بيرجند از حوالي روستاي مود تا خوسف بطول 80 كيلومتر و به عرض متوسط 7 كيلومتر به سمت غرب كشيده شده و توسط  رسوبات آبرفتي كه حاصل فرسايش كوههاي باقران است پوشيده شده، در مجاورات روستاهاي خراشاد، بيجار، نوفرست و سيد آباد ضخامت آبرفت حدود 100 متر مي باشد ولي به علت بالا بودن سنگ كف و شيب زياد آن لايه آبدار تشكيل نشده است. مقاومت سنگ كف در اين ناحيه زياد بوده و از آميزه هاي رنگين و سنگهاي و لكانيكي و توفهاي پالئوژن تشكيل گرديده كه در اطراف خوسف رخنمون دارد. در حاشيه ارتفاعات به علت شيب زياد سنگ كف لايه آبدار تشكيل نگرديده، بطوري كه چاههاي محصوره در جنوب غربي شمس آباد در عمق كمتر از 100 متر به سنگ كف ( توف و بارشهاي سبز رنگ پالئوسن) برخورد نموده با ضخامت حدود 150 متر كه توسط رودخانه شاهرود و سر شاخه هاي آن حمل شده پوشيده شده است. در این قسمت ضخامت لایه اشباع زیاد بوده و مناسب ترین آبخون دشت را تشکیل می دهد. كل حوضه آبريز دشت بيرجند حدود 3155 كيلومتر مربع مي باشد كه 1045 كيلومتر آنرا دشت و 2110 كيلومتر مربع را ارتفاعات تشكيل مي دهند.

حداكثر ارتفاع در كوه بندر واقع در شرق حوضه 2787 متر و حداقل آن 1370 متر در محل خروجي دشت  قرار داشته و ارتفاع متوسط حوضه 1800 متر مي باشد. اين حوضه توسط رودخانه فصلي شاهرود زهكشي مي شود.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر