8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45731
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1656

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها

دانلود تحقیق درمورد نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها

با دانلود تحقیق در مورد نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش Eikenllacorrodens در عفونت و زخم و سایر عفونتها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

تاریخچه

این باکتری اولین بار در ال 1938 بعنوان باکتری کند  رشد   میله ای بی هوازی شناخته شد و چون این ارگانیسم میتوانست فرورفتگی(pit )(corrode )در محیط کشت ایجاد کند و کلنی هایش در شیارهای کوچک رشد می کردند به همین علت آن را باسیلوسcorroding نامیدند و آن را بر تبق تبقه بندی CDC ،Hb1 در گروه باکتروئیدوس corroding قرار دارند. که دارای گونه دیگری بنام باکتروئیدوس اورولیتکوس بوده ولی با مطالعات بیشتر متوجه شدند که این دو گونه از لحاظ فنوتیپی و ژئوتیپی از یکدیگر  مجزا هستند بطوریکه(E ,Co )یک باکتری بی هوازی اختیاری، اوره(-)  است در حالیکه باکتروئیدوس اورولیتیکوس یک باکتری بی هوازی اجباری، اوره (+) است همچنین باکتروئیدوس اورولیتیکوس اغلب به کلیندامایسین و مترونیدازول حساس است در حالیکه(E ,Co ) به این عوامل مقاوم است.

 و چون این ارگانیسم اولین بار در سال1950 توسط Eiken از بزاق انسان جدا شد آن را(Eikenlla corr )نامیدند ولی اهمیت این ارگانیسم تا سال 1960 مشخص نشده بود ولی گزارشات بدست آمده در سال 1970 اهمیت«E .Co » بعنوان یک پاتوژن بالقوه که عامل بیماریهای عفونی متنوعی در بیمارانی که سیستم ایمنی آنها سرکوب شده است و میزبانانی با سیستم ایمنی تبیعی را اثبات کرد.

 این باکتری باسیل،       ، میله ای صاف(منظم) بطور 5/1  تا 4 میکرومتر،( کوکوباسیل) با انتهای گرد است. بدون کپسول، بدون اسپور و غیر متحرک است اما ممکن است حرکت twitching  در کلنی های برداشته شده از محیط آگار مشاهده می شود. این باکتری همچنین پیلی تیپ IV را بیان می کند.

 خصوصیات رشد: E ,Corr  یک ارگانیسم بی هوازی اختیاری است اما رشد آن در 5% Co2 و در دمای  بهتر است و برای رشد نیاز به فاکتور x  و v ندارد ولی برای رشد هوازی نیاز به همین دارد و در دو محیط B.A و ch.A  رشد می کند. ولی در MAC.A رشد نمی کند و کلنی های آن بعد از 48 ساعت کوچک است و رشد قابل رؤیت  کلنی E.Corr نیاز  به چند روز زمان دارد و چون اندازه کلنی ها کوچک است اغلب بوسیله دیگر میکروارگانیسم ها پوشیده می شود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر