6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 45924
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1966

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سرد مزاجي در خانمها

دانلود تحقیق درمورد سرد مزاجي در خانمها

0 2k
دانلود تحقیق درمورد سرد مزاجي در خانمها

با دانلود تحقیق در مورد سرد مزاجي در خانمها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرد مزاجي در خانمها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرد مزاجي در خانمها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرد مزاجي در خانمها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

thumbnail.jpgسرد مزاجي در خانمها (Orgasm Dysfunction):

 

ناتواني خانمها در رسيدن به ارگاسمORGASM (اوج لذت جنسي) ORGASMIC DYSFUNCTION ناميده مي شود که ممکن است به صورت تأخير يا فقدان مستمر ارگاسم باشد.البته ارگاسم هميشه در زن و مرد يکسان نيست.

سردی مزاج به  زنانی اطلاق میشود که تمایل و هوس جنسی کم داشته و یا اصلا نداشته و از آن بهرمند نمی گردند . حدود 10% از این زنان دچار مشکل در سیستم هورمونی و یا پاتولوژی اعضاء جنسی می باشند. و مشکل در  90% دیگر این زنان به مسائل عاطفی مربوط می شود.

باید توجه داشت مدت زمـانـي کافی كه زن براي عكس العمل جنسي لازم دارد خيلي طولاني تر است تا مرد، زيرا هم زمان بیشتری لازم است تا تحريك شود و هم زمان بیشتری طول خواهد کشید تا به اوج لذت جنسي برسد.
اگر مرد روابط جـنـسـي را فقط وسيله اي براي ارضاي اميال بيولوژيكي خود تصور كرده ، قبل از نزديكي براي تحريك هـمـسـر خـود كوشش نكند يا نتواند براي مدتي نعوظ خود را نگاه دارد و زود به اوج لذت جنسي برسد، زن ممكن است كاملا تحريك نشده و قبل از اتمام عمل نزديكي به اوج لذت جنسي نرسيده باشد . در چنین صورتی عمل مقاربت می تواند برای زن دردناک باشد و تجربه بد از رابطه جنسی در ذهن او باقی بماند.

كامروا نشدن از همبستري :

اکثر مردان متاهل ، باور ندارند كه از آيين همبستري اطلاعات ناقصي دارند.
بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده كه سبب سرد مزاجي نيمي از آنان همين عامل كامروا نشدن از همبستري است .
آنها به موجب نا آشنايي همسرانشان با اصول زن داري و برقراري روابط جنسي ، چـه بسا هيچ مفهومي از اين روابط در ذهن نداشته باشند، بلكه آن را عملي حيواني ، غير بهداشتي و مشمئز كننده بدانند كه جز اتلاف وقت ثمري ندارد.
خیلی از مواقع اشـكال اصلي به طرف مقابل آنها يعني به مرد مربوط مي شود كه بايد وظايف خود را درست اجرا کند

گاهي اوقات مرد با آنكه با شيوه هاي روابط جنسي آشناست بر اثر فشار شهوت يا خودخواهی ، همسر خـود را در كـامـروا شـدن يـاري نـمـي كـند و پيش از ارضاي او دست از عمل زناشويي مي كشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر