9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46337
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1524
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سازه بتن آرمه

دانلود تحقیق درمورد سازه بتن آرمه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سازه بتن آرمه

با دانلود تحقیق در مورد سازه بتن آرمه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سازه بتن آرمه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سازه بتن آرمه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سازه بتن آرمه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در اين گزارش باتوجه به زمان مربوط به كارآموزي مراحل، آماده سازي براي ساخت و قالبندي و آرماتوربندي و بتن ريزي سقفها، تيرها و ستونها انجام شده است.

روش ارائه اين گزراش به اين صورت است كه در بخشهايي مستقل تحت عناوين مصرفي كلي پروژه آرماتورگذاري، قالبندي، بتن ريزي و اجراي سقف آورده شده است.

اين كار به دليل حفظ پيوستگي مطالب كارهاي مختلف است مثلاً در قالبندي مي‌توان به قالبها، قالبهاي ستونها، تيرها و سقف و … جدا جدا اشاره كرد كه پيوستگي و نظم مطالب به هم مي خورد ولي با بيان كامل ان در يك فصل همه مطالب در يكي آورده شده است.

بديهي است كه ابتدا تير يا ستون (و يا تيرچه) ساخته شده سپس در محل مرود نظر قرار داده شده، بعد قالبندي مي كنيم، سپس بتن ريزي و بعد قالب برداري لذا با عنايت به دليل فوق اين گزارش به صورت بخشهاي مستقل ارائه مي شود.


فصل اول

معرفي پروژه

معرفي كلي

اين ساختمان با كارفرماي شخصي و كاربري مسكوني در زميني به مساحت سند برابر 200 مترمربع و مساحت پس از اصلاحي 187 مترمربع در سه طبقه و همراه با زيرزمين و پيلوت بنا شده است. اسكلت سازه به صورت بتني است.

سه طبقه بصورت پلان معماري تيپ و هر يك به مساحت 9/106 مترمربع بنا شده است. در زيرزمين چهار انباري همراه با تاسيسات حرارتي جمعاً به مساحت 2/125 مترمربع قرار دارد.

در طبقه همكف (پيلوت) سه واحد پاركينگ در نظر گرفته شده است. زمين به صورت مستطيل كامل بوده و طول و عرض ان به ترتيب 70/18 و 10 متر است.

اين ملك در زمين جنوبي واقع است و از طرف چپ و راست و كوچه پشتي توسط همسايه محصور گرديده است.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر