7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46363
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1465

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سازمان اپك

دانلود تحقیق درمورد سازمان اپك

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سازمان اپك

با دانلود تحقیق در مورد سازمان اپك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سازمان اپك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سازمان اپك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سازمان اپك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

پيدايش و شكل گيري

   هسته اوليه تاسيس سازمان همكاري اقتصادي آسيا ـ اقيانوس آرام به مذاكرات نوامبر 1989 در شهر كانبرا (پايتخت استراليا) برمي‌گردد. اين مذاكرات به صورت مشاوره‌اي از سوي گروهي غيررسمي متشكل از 12 كشور شامل شش كشور [1][2]  عضو اتحاديه جنوب شرق آسيا [2][3] (ASEAN) در آن زمان و نيز شش كشور طرف مذاكره واقع در حاشيه اقيانوس آرام [3][4] ترتيب داده شد. هدف از انجام اين مذاكرات يافتن راه‌هايي براي گسترش همكاري‌هاي چندجانبه در امور بازرگاني و سرمايه‌گذاري بود.

تاسيس سازمان همكاري اقتصادي آسيا ـ اقيانوسيه در ژانويه 1998 محقق و
18 كشور جهان شامل استراليا، برونئي (دارالسلام)، كانادا، شيلي، جمهوري خلق چين، هنگ‌كنگ، اندونزي، ژاپن، جمهوري كره (كره‌جنوبي)، مالزي، مكزيك،‌ نيوزيلند، پاپوآگينه‌نو، فيليپين، سنگاپور، تايوان، تايلند و ايالات متحده آمريكا به عضويت آن درآمدند.

از آن زمان تاكنون اين سازمان به مهمترين سازمان اقتصادي منطقه تبديل شده
و با 21 عضو ، منطقه وسيعي از جهان شامل آمريكاي شمالي و جنوبي، شرق آسيا و اقيانوسيه را تحت پوشش قرار مي‌دهد. اعضاي اين سازمان
(APEC) نمايندگان منطقه‌اي با بيش از 2 ميليارد نفر جمعيت بوده و حدود نيمي از توليدات جهاني و46 درصد از معاملات تجاري جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

محل استقرار اين سازمان، سنگاپور بوده و تشكيلات آن شامل اجلاس رهبران اقتصادي، اجلاس وزيران، دبيرخانه،‌ كميته‌ها و گروه‌ها و نيز شوراي مشاوره‌اي مي‌باشد.

 

ساختار سازماني APEC به صورت زير مي باشند:



 

3- Association of southeast Asian Nation (ASEAN)

4ـ استراليا، كانادا، ژاپن، كره جنوبي، نيوزيلند و ايالات متحده آمريكا

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر