9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46381
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1780
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سندرم داون يا تريزومي

دانلود تحقیق درمورد سندرم داون يا تريزومي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سندرم داون يا تريزومي

با دانلود تحقیق در مورد سندرم داون يا تريزومي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سندرم داون يا تريزومي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سندرم داون يا تريزومي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سندرم داون يا تريزومي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

سندرم داون يا تريزومي ۲۱ يک بيماري ژنتيکي است که به دليل وجود يک کروموزم ۲۱ اضافي (به صورت کامل يا نسبي) به وجود مي‌آيد. اين بيماري داري علايم مختلف از جمله ناهنجاري‌هاي عمده و يا خفيف در ساختار يا عمل کرد ارگان‌ها مي‌باشد. از جمله علايم عمده و زودرس که در تقريبا همه بيماران مشاهده مي‌شود وجود مشکلات يادگيري و نيز محدوديت و تاخير رشد و نمو مي‌باشد.

یک کودک مبتلا به سندرم داون.

يک کودک مبتلا به سندرم داون.

نام اين سندرم از نام يک پزشک انگليسي به نام جان لانگزدان داون (John Langsdon Down) گرفته شده‌است که براي اولين بار اين سندرم را در سال ۱۸۶۶ توصيف نمود. افراد مبتلا به سندرم داون توان ذهني پايين تر از حد ميانگين دارند و به طور معمول دچار ناتواني ذهني خفيف تا متوسط هستند. تعداد کمي از مبتلايان به سندرم داون دچار ناتواني شديد ذهني هستند. متوسط ميزان بروز اين سندرم مابين 1 در 600 تا يک در 1000 مورد از تولد نوزادان زنده گزارش شده است که اين ميزان در مادران جوان کم تر و باافزايش سن مادر افزايش مي يابد. با اين وجود در حدود دو سوم مبتلايان به سندرم داون از مادران زير 35 سال متولد مي شوند.

روش جديد تشخيص زودهنگام سندروم داون

گروهي از محققان امريکايي موفق شدند روشي جديد براي تشخيص زودهنگام سندروم داون بيابند.

به گزارش سرويس علمي پژوهشي ايسکانيوز، به نقل از سايت نشريه تخصصي medicine ، استفاده از روش تست خون مي تواند از وجود اين سندروم در جنين خبر داده تا پزشکان درمان را سريعتر آغاز نمايند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر