7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46419
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1644

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شناخت بتن

دانلود تحقیق درمورد شناخت بتن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شناخت بتن

با دانلود تحقیق در مورد شناخت بتن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شناخت بتن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شناخت بتن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شناخت بتن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

شناخت بتن

الف) اهميت شناخت دقيق بتون: اموروزه مصرف روز افزون بتون در کارهاي مختلف، در تمام جوامع مهندسي عمراني پذيرفته شده است. اين امر به علت دارا بودن خواص مناسب، دوام کافي و در نتيجه، لزوم شناخت بيشتر مصالح تشکيل دهنده ي آن همراه با تکنولوژي ساخت بتون است.

ب) مواد تشکيل دهندۀ بتون: آشنايي کامل با خواص سيمان، مصالح سنگي و آب، يني مواد تشکيل دهندۀ بتون ،شناخت مواد مضاف و مواد افزودني (مانند مواد پوزولاني، سرباره کوره هاي آهن گدازي و روان کننده ها) چگونگي ساخت، حمل و ريختن و جا دادن ، تراکم ، عما اوردن و پرداخت بتون و نز اطلاعاتي درباره ي ميلگرد و قالب بندي در کارهاي بتوني ، آزمايش هاي مختلف روي بتون تازه و سخت شدن بتون ريزي در وضعيت ويژه مباحثي است که امروزه دانستن آن براي همه کارگزاران کارهاي بتوني ضروري و اجتناب ناپذير است.

ج) تعريف بتون: بتون جسم بسيار سخت و سخت مانندي است که ترکيب مقدار معين و حساب شده سيمان ، شن،ماسه ، آب و بعضي مواد مضاف و افزودني ديگر به دست مي آيد.

 

ب) ويژگي مصالح سنگي : مصالح سنگي بايد از دانه هاي تميز و سخت و مقاوم تشکيل شوند ؛ همچنيني بايد عاري از مواد شيميايي باشند ، نيز سطح دانه هاي مصالح ، پوشیده از رس و یا مواد ریزدانه ای (مانند خاک ، لای ، سیلت، رس، املاح ، فضولات انسانی و مواد آلی دیگر) نباشد.بسیاری از اين املاح را مي توان با شستن مصالح خارج ساخت.

گفتني است مصالح سنگي ضعيف، شکننده و پولکي براي ساخت بتون مناسب نيستند. مواد آلي ماسه را نمي توان با شستشو خارج کرد .

 

5-1- سيمان

اگر از مخلوطي از سنگ آهک، خاک رس با گچ در کورۀ دوار با حرارت زياد پخته شود؛ سپس با مقدار کمي گچ از طريق آسياب کردن به پودر تبديل شود، محصول به دست آمده « سيمان » خواهد بود. زماني که سيمان با آب مخلوط شود ، واکنش شيميايي آغاز مي گردد و بر روي سطح هر دانه سيمان، مواد حاصل از هيدراته شدن پديد مي آيد که در اثر اتصال اين مواد به يکديگر تمام دانه ها با هم ارتباط مي يابند .در اثر اين ارتباط، بتون سفت و سخت مي شود و سرانجام ، مقاومت حاصل مي شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر