6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46429
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2068

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شيوه طراحي ضد معماري

دانلود تحقیق درمورد شيوه طراحي ضد معماري

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد شيوه طراحي ضد معماري

با دانلود تحقیق در مورد شيوه طراحي ضد معماري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيوه طراحي ضد معماري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيوه طراحي ضد معماري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيوه طراحي ضد معماري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده :

مهندس فرهاد احمدي از جمله معماران معاصر ايران است كه طرحهاي خود را با گرايش آكادميك و مبتني بر اصول نظري تبيين شده‌اي طراحي مي‌نمايد و با تأكيد بر زمين مداري و پيوند بستر و محيط با فضاء معماري خاصي را پديد آورده است كه معمار از آن با عنوان ضد معماري ياد مي‌كند. روش طراحي ضد معماري با معماري در تضاد است و با شجاعت در صدد ايجاد آينده‌اي متفاوت و كارآمدتر است. روش رسيدن معمار به طرح از طريق شيوه حل مسئله مي‌باشد، او از روايت و داستاني كه مي‌تواند ويژگيهاي اصلي را به هم ربط دهد در قسمتهاي مختلف طرح استفاده مي‌كند تا محصول نهايي داراي اجزائي به هم پيوسته و مرتبط با يكديگر باشند و بيشترين ارتباط را با مخاطب برقرار كند.

 

 

 

 

 

مقدمه :

مهندس فرهاد احمدي، فارغ التحصيل كارشناسي ارشد معماري و شهرسازي سال 1365 از دانشگاه تهران، هم اكنون عضو علمي دانشگاه شهيد بهشتي است . او فعاليتهاي خود را از دهه 60 آغاز كرده است. از ميان كارهاي او مي‌توان به مركز نمايش‌هاي آئيني در تهران/1382 ، طرح مجموعه ساختمانهاي اداري نفت با همكاري گروه قبل مك كارتي از انگليس/1381 ، سفارت ايران در سوئد/1380 ، سفارت ايران در كره /1379 ، اقامتگاه سفير ايران در كره/1378 ، ساختمان اداري فرشته در كردان كرج/1376 ، طرح مركز كتب خطي شبه قاره در اسلام آباد ، پاكستان / 1375 ، خانه جوان عظيمي، تهران / 1371 ، مركز فرهنگي و تجاري كرمان / 1370 ، توسعه و بازسازي باغ تاريخي شاه گلي تبريز / 1368 ، مركز فرهنگي تبريز / 1368 ، مركز فرهنگي اصفهان / 1367 ، مركز فرهنگي دزفول / 1365 ، طرح شهرك‌هاي آسيب ديده در مناطق جنگي/ 1362 1360 و . . . اشاره نمود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر