10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46617
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2651

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري

دانلود تحقیق درمورد پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري

0 2.7k
دانلود تحقیق درمورد پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري

با دانلود تحقیق در مورد پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پروژه شناسائي و كاهش آب بحساب نيامده در شبكه هاي آبرساني شهري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:104 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف :

شناسايــــي پرت آب در شبكه هاي آب رساني شهري بصورت هاي فيزيكي و غير فيزيكي كه از مخازن ذخيره و لوله هاي اصلي شبكه توزيع آب شهري و نيز شبكه هاي فــرعي و انشعابات مشتركين كه ممكن است بصورت نشت آب و يا تركيدگي   لوله هاي اصلي و فرعي شبكه و انشعابات و شيرهاي شبكه به خارج از ســــيستم توزيع آب منتقل شود و حجم عظيمي از آب سالم و بهداشتي هدر ميرود كه با مشكلات فراواني توليـــــــد و در بعضي از شهرها تصفيه مي شود و هزينه هاي هنگفتي را شركتــهاي آب و فاضلاب بابت آن خرج مي نمايند و در كشور ما علاوه بر آنكه از نظر اقتصادي هزينه هاي كلاني  متوجه دولت در اين زمينه  مي شود كشور ما داراي منابع محدود آب مي باشــــــد و در بيشتر موارد 60-40 درصد آب توليد شده براي شرب شهري بصورت تلفات هدر ميرود كه رقم بسيار بالايي است .

بنابراين شناسايي راههاي بروز تلفات آب و ارائـــــه راهكارهـــــاي مقابله با آن شكلات زيادي را از پيش پاي صنعت نوپاي آب و فاضلاب كشور بر ميدارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعريف آب به حساب نيامده : (پرت شبكه  يا تلفات شبكه)

 

تلفات آب در شبكه آبرساني شهري به دو صورت مشهود است .

الف :تلفات فيزيكي آب.

ب : تلفات غير فيزيكي .

 

تلفات فيزيكي:

 آب بصورت نشت از مخازن ذخيره آب ،نشت ازلوله ها و شير فلكه ها و تلفات آب ناسي از اتفاقات و شكستگي لوله هاي اصلي و فرعي و نيز انشعابات .

تلفات غير فيزيكي آب :

عدم كاركرد صحيح كنتور هاي حجمي موجود دروروي و خروجي مخازن ذخيره آب كه ممكن است مقدار حجمي را كمتر يا بيشتر از ميزان واقعي نشان دهد

 عدم كاركرد صحيح  كنتور هاي مشتركين

 كنتور هاي خراب ،كنتور هاي معكوس ،كنتور هاي دست كاري شده توسط مشترك يا افراد غير مجاز ديگر

انشعابات غير فني و غير اصولي

عدم وجود كد بندي و پلاك كوبي اماكن

خطاي انساني

 

بنابراين اتلاف آب در شبكه ها ممكن است به يكي از صورت هاي فيزيكي و غير فيزيكي صورت گرفته باشد . براي كاهش ميزان تلفات آب بايد عوامل ايجاد تلفات در شبكه شناسايي شود و بعد از شناسايي راههاي جلوگيري از ايجاد تلفات بررسي شود .  [1]

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر