6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46646
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1542

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بازاريابي

دانلود تحقیق درمورد بازاريابي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بازاريابي

با دانلود تحقیق در مورد بازاريابي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازاريابي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازاريابي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازاريابي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

هيچ تضميني وجود ندارد كه قيمتي كه شما پيشنهاد داديد كه بپردازيد پايين تر از هر جاي ديگر باشد كه ممكن است شما آن كالا را پيدا كنيد . اما اگر آن قيمت مناسب باشد پس استقبال كنيد . چند درصد از بليط‌هاي خط هوايي پرايس لاين به عنوان جايزه به كمترين قيمت حاكم فروخته شد . به‌اين دليل كه مصرف‌كنندگان نمي‌توانستند پيشنهاد قيمتي پايين تر از آن بدهند .‌اين مورد منبع اصلي سود براي‌اين نوع از بازاريابي است . بعضي از سايتهاي‌اينترنتي محصولات را با جايزه‌هاي بزرگي به قيمت واقعي مي‌فروشند با قول تخفيف 100% از قيمت فروش 90 تا 60 روز ديرتر و بعد از زمانيكه درخواست شود . متأسفانه براي خريداران «بعداً» ممكن است كه به هيچ وقت تبديل شود . از آنجا كه يكي از سايتهاي مهم كه چنين كاري را مي‌كرد تقريباً ورشكسته شده است . بعضي از نمونه‌هاي جذاب بازاريابي خيلي دور از واقعيت هستند .

 

<< خريد روباتها : سايت بزرگ جهاني به عنوان يك مكان بزرگ خريد است كه در حال جستجوي اقلامي‌است كه تجارتي را درون خود‌ايجاد كند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر