7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46702
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1385

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه

دانلود تحقیق درمورد بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه

با دانلود تحقیق در مورد بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بسته بندي كالا به عنوان يك رسانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده مقاله

در تعريف بسته‌بندي آمده است كه بسته‌بندي به معناي تهيه «ظرف محافظ يا سيستمي كه سلامت كالاي «مظروف» را در فاصله توليد تا مصرف حفظ كند و آن را از ضربات، صدمات، لرزش، فشار و ارتعاش، مصون نگه دارد». از سوي ديگر بسته‌بندي به مثابه يك فرهنگ بومي، ياملي و اقليمي سيستمي است كه از سويي موجبات ايجاد ارتباط بين توليد كننده و توزيع كننده را فراهم مي‌آورد و از سوي ديگر بين آن دو و مصرف كننده ارتباط منظم و قابل اطميناني برقرار مي‌كند. با توجه به مطالب فوق مشخص مي‌شود كه به بسته‌بندي بايد با دو ديد كاملاً متفاوت ولي همسو، نگريست، ديدي معطوف به شرح وظيفه يك ظرف در قبال مظروفش و ديدي كه بيشتر جنبة فرهنگي دارد و به نحوي با روحيه، خصلتها، آداب و رسوم، موقعيت اقليمي و منطقه‌اي كالا و به طور كلي فرهنگ سازنده و كشور توليد كنندة آن مربوط مي‌شود. اين يعني كه بسته‌بندي، نظامي است مركب كه هم وظيفه حفاظتي دارد و هم نقش فرهنگ ارتباطي را بازي مي‌كند و واجد جنبه اطلاع رساني است و مي‌تواند به عنوان يك رسانه، نقش آفريني نماید.

 

مقدمه
عصر كنوني را عصر ارتباطات نام نهاده‌اند و از آن روست كه گسترش آگاهي و رشد ذهن بشري در مقابل عينيت و محيط از يك سو و پيشرفت وسايل ارتباطي از سوي ديگر به انسان و كم و كيف ارتباط او با محيط عيني و ذهني‌اش، جايگاه ويژه‌اي بخشيده است. انسان امروزي به هر شكل و در هر كجا كه زندگي مي‌كند با توجه به نيازهاي متنوع و روز افزوني كه دارد،‌خواه ناخواه با دنيايي از علائم، تابلوها، بسته‌بندي‌هاي متفاوت كالاها و ابزارهاي تبليغاتي سر و كار دارد. تبليغات تجاري و بازرگاني، امروز ميليون‌ها نفر را به خود جلب كرده و خود يكي از مشاغل و بخش‌هاي سود آور اقتصادي شده است. نه تنها معرفي كالاها و خدمات، بلكه رقابت‌هاي تجاري نيز بدون تبليغات مؤثر و گسترده ميسر نيست.

امروزه پيشرفت و توسعه فن‌آوري در جهان بر همه‌ي فعاليت‌هاي انسان تأثير گذار بوده است و هم زمان با اين امر، توسعه ارتباطات و وسايل ارتباط جمعي نيز توانسته است تبادل اطلاعات و اطلاع رساني را در جهان به صورت گسترده‌اي جريان دهد.بدیهی است شركت در اين توسعه فن‌آوري و استفاده از پيشرفت وسايل ارتباط بصري همگاني با توجه به ارزش‌هاي فرهنگي، ذوق فردي وبياني نو امری لازم وجدي مي‌باشد. يكي از وسايل ارتباط بصري، بسته‌بندي كالاها است كه در رويت مصرف كنندگان مي‌باشد. بسته‌بندي كالا در تمامي جهان دو نقش بسيار مهم را ايفا مي‌كند. 1- مظروف ساختن كالا 2- معرفي بهتر كالا و تشويق مخاطب به خريد آن.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر