9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46710
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1738

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385

دانلود تحقیق درمورد متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385

با دانلود تحقیق در مورد متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد متن کامل بخشنامه بودجه سال 1385

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:به خواست خداوند متعال، همزمان با شروع كار دولت نهم، بخشنامه بودجه سال 1385 كل كشور ابلاغ مي‌گردد.
تهيه لايحه بودجه سال 1385 كشور با پشتوانه عملكردها و دستاوردهاي برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و همچنين با توجه به افق‌هاي برخاسته از چشم‌انداز 20 ساله و برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور و در قالب برنامه‌هاي كلان دولت - ارائه شده به مجلس محترم شوراي اسلامي انجام مي‌پذيرد. لذا ضروري است تمامي دستگاههايي اجرايي در پيشنهاد بودجه سال 1385 خود اهداف وسياستهاي تاكيد شده در چشم‌انداز، سياستهاي كلي و مواد قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي صادره و برنامه‌هاي كلان دولت در راستاي عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور را با بهره‌گيري از اسناد ملي توسعه فرابخشي و بخشي ذيربط مدنظر قرار دهند.
در اين رهگذر، پايبندي و تعهد جمعي همه وزيران و مديران و جامعه كارشناسي كشور، براي تحقق اولويت‌هاي چشم‌انداز، برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و راهبردهاي اين مجموعه ضروري بوده و مي‌بايست در راستاي اصلاح نظام بودجه‌ريزي به روشي هدفمند و عملياتي و در اجراي مواد 138 و 144 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و به منظور تحقق اهداف ذيل:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر