7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47045
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2161
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آرايش هاي مردان

دانلود تحقیق درمورد آرايش هاي مردان

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد آرايش هاي مردان

با دانلود تحقیق در مورد آرايش هاي مردان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آرايش هاي مردان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آرايش هاي مردان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آرايش هاي مردان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل پنجم :آرايش هاي مردان

در عصر قاجاريه نسبت ريش تراشي و ريش گذاري هر دو در ميان عشاير اين منطقه مرسوم بوده است . در دورة پهلوي غالباً ريش را مي تراشيدند و هنوز هم تا حدودي مرسوم است . در قديم افراد ايل بجز طلاب علوم ديني زلف را نمي زدند و تاپشت گردن بود و به “ قجري ” معروف بود . در 50 سال اخير سنت زلف داري به مرور زمان تغير يافت و گاهي بلندو زماني كوتاه بود . و نيز بر پيشاني قسمتي از موي سر ريخته مي شد . اما سادات و علما ريش را نمي تراشيدند و به جاي كلاه عرق چيني سفيد يا رنگين به سر مي نهادند .

آرايشها :

براي آرايش عروس از مشاطه هاي محلي كه اكثراً از طبقات دون پايين و از قوم غربت و لوري بودند استفاده مي شد و موهاي زنان را كه در اصطلاح محلي “ چتري ” گفته           مي شود كوتاه مي كردند .

“ چتري زني ” تشخيص و غروري تازه در عروس پديد مي آورد و تا زماني كه عروس صاحب فرزند يا فرزنداني بشود مرسوم است . ولي پس از آن چتر را به دو بنا گوش پيچيده و در زير مقنعه پنهان مي كنند .

تزئينات آرايش زنان عبارت بود از دوختن سكه هاي طلا و روي پارچه اي كه پيشاني را مي پوشاند و بند طلا و سوزن طلا و نقره بر زير گلو آويزان كردن ، سينه بند بر سينه و دستبند طلا بر دست و البته اين كارها در طبقه بزرگان مرسوم)) بود و در طبقة رعيت از سكه هاي طلا و موهاي رنگارنگ و انگشتر نقره و دستمال بندي و سينه بند نقره و سكه هاي ديگر استفاده مي شد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر