6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47085
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2303

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آندره ماری آمپر

دانلود تحقیق درمورد آندره ماری آمپر

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد آندره ماری آمپر

با دانلود تحقیق در مورد آندره ماری آمپر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آندره ماری آمپر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آندره ماری آمپر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آندره ماری آمپر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

خانواده و تعليمات

آندره ماري آمپر در بيست و دوم ژانويه 1775 در ليون فرانسه متولد شد. آمپر تنها پسر ژاک آمپر و ژان آنتوانت دسوتيته سارس بود که از بازماندگان خانواده‌هاي بازرگانان مرفه ابريشم در ليون بودند. يکي از دو خواهر او در جواني فوت کرد و ديگري بعدها خانه‌دار خانه وي در پاريس شد. آمپر از کودکي به رياضيات علاقه داشت و مقدمات حساب ديفرانسيل و انتگرال را نزد يکي از دوستان پدرش مطالعه نمود. آمپر بر اساس اصولي که در کتاب اميل روسو مطرح شده بود تربيت گرديد، او در برابر کتابخانه در خور توجهي قرار گرفت، به وي اجازه داده شد که خود را مطابق آنچه ذوقش به او تلقين مي‌کند پرورش دهد. احتمالاٌ مهمترين تأثير بر او از دائره المعارف (ژان لوروند دالامبرودنيس) بود، اما کاملاٌ مطابق آئين کاتوليک نيز تعليم ديد. در سال 1793 که آمپر 18 ساله بود، يعني در حکومت وحشت و پر هرج و مرج‌ترين دوران انقلاب فرانسه ، پدرش ناعادلانه محکوم به اعدام با کيوتين شد و پس از مرگ پدرش در آن سال ناراحتي عجيبي او را احاطه نمود، بطوريکه مدت يکسال طول کشيد تا به وضع عادي خود برگشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر