7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47146
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بهينه سازي مصرف انرژي

دانلود تحقیق درمورد بهينه سازي مصرف انرژي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بهينه سازي مصرف انرژي

با دانلود تحقیق در مورد بهينه سازي مصرف انرژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهينه سازي مصرف انرژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهينه سازي مصرف انرژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهينه سازي مصرف انرژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:با درك وجود چرخه هاي تباه ساز اقتصادي مي توان خدمات ورود صنايع داخلي به بازارهاي جهاني و رقابت پذير كردن آن را فراهم ساخت.

مردم ايران در سال 1379- 20 ميليارد دلار انرژي مصرف كرده اند كه در 10 سال آينده اين رقم به 35 تا 37 ميليارد دلار خواهدرسيد.

تداوم مصرف بي رويه انرژي مي تواند تداوم صادرات نفتي را با مشكل مواجه سازد.

با اعمال سياستهاي بهينه سازي مصرف و مديريت انرژي مي توان حداقل 20 درصد در انرژي مصرفي كشور صرفه جويي كرد بدون آنكه به توليد و رفاه عمومي لطمه وارد شود.

هرگونه مصرف بي رويه داخلي به كاهش توان صـادراتي نفت خام منجر مي شود و مي تواند كشور توليدكننده نفت را به واردكننده اين محصول تبديل كند.

لحاظ نكردن مصرف بهينه انرژي در محصولات صنعتي، يكي از موانع اصلي فروش موثر و صادرات محصولات صنعتي ايران به ديگر كشورهاست.

نحوه مصرف انرژي در كشور، در انواع مختلف فسيلي نفت خام، نفت سفيد، بنزين، گاز و برق، موضوعي است كه به دلايل متعدد در اولويتهاي دست چندم مصرف كنندگان خانوار و يـا صنعتي قرار گرفته است. درحالي كه انرژي بري فعاليتهاي توليدي و راندمان انرژي كالاي صنعتي، دوعامل مهم تصميم گيريهاي اقتصادي در بازارهاي جهاني است.

درك وجود چرخه هاي تباه ساز اقتصادي در اين موضوع، به حفظ ذخاير غيرقابل برگشت انرژي كشور منجر گرديده و با متحول كردن بخش صنايع كشور، مقدمات ورود صنايع داخلي به بازارهاي جهاني، سودآوري فرايندهاي توليدي و رقابت پذيركردن آن فراهم خواهدشد.

اقدامات كلان و ارزشمند در اين زمينه، نيازمند هماهنگي و همكاري تمامي بخشهاي اقتصادي و بويژه بخش صنعت كشور است تا با درك متقابل و اطلاع رساني مناسب شاهد خيزشي نو در عرصه اقتصاد و سوددهي فعاليتهاي صنعتي كشور در مقايسه با بازارهاي جهاني باشيم. دراين راستا، تحقيق حاضر در چهار محور زير ارائه مي گردد:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر