9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47199
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2283

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انعقاد و لخته سازي

دانلود تحقیق درمورد انعقاد و لخته سازي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد انعقاد و لخته سازي

با دانلود تحقیق در مورد انعقاد و لخته سازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انعقاد و لخته سازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انعقاد و لخته سازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انعقاد و لخته سازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

آب هاي سطحي عموما محتواي انواع مختلفي از ناخالصي هاي كالوئيدي هستندكه باعث كدورت و تاحدودي رنگ مي شوند. براي حذف كلوئيدها بايد ذرات مجراي كلوئيد با هم مجتمع و از نظر اندازه بزرگ شوند. براي اين كار مي توان از مواد شيميايي استفاده كرد. اين مواد نيروهايي را كه موجب پايداري ذرات كلوئيدي مي شوند خنثي مي كنند. به فرآيند ناپايدار سازي ذرات كلوئيدي انعقاد شيميايي مي گويند. سپس به ذرات ناپايدار شده درحالي كه به آرامي به هم زده مي شود زمان داده مي شود تا لخته ها ايجاد شوندكه به اين عمل فلوكولاسيون مي گويند. سرانجام آب از حوضچه ته نشيني رد مي شود و در آنجا مواد جامد لخته شده به وسيله ته نشيني حذف مي شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تعاريف :

انعقاد علمي است كه طي آن با خنثي سازي بار ذرات آنها را به حالت ناپايدار و فاقد بار كرده و مانع دفع ذرات شده در نتيجه ذرات دركنارهم مجتمع مي شوند.

- لخته شدن (Flocculation ) :

لخته شدن ذرات مرحله اي است كه طي آن ذرات ناپايدار به يكديگر متصل شده و لخته ايجاد مي نمايد.

- ته نشين سازي (Sedaimentation ) :

مرحله اي است كه مواد معلق لخته شده ته نشين مي شود. درسالهاي اخير روش هاي ته نشين مداوم برپايه روش هاي بالا متداول گرديده و به منظور بالا بردن راندمان شفاف سازي آب به آن مواد شيميايي يا پلميري به عنوان مواد منعقد كننده اضافه مي كنند.

كلاويفاير ( Clarifier ):

معمولا 4 عمل بطور همزمان در دستگاه كلاويفاير صورت مي گيرد:

1 . منعقد كردن مواد معلق كلوئيدي

2 . لخته كردن مواد منعقد شده

3 . ته نشيني لخته تشكيل شده

4 . سرازير شدن آب از حوضچه ته نشيني

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر