6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47315
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1583

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برج العرب

دانلود تحقیق درمورد برج العرب

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد برج العرب

با دانلود تحقیق در مورد برج العرب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برج العرب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برج العرب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برج العرب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

برج العرب همانند برج ايفل ، مجسمه آزادي ، مجسمه ابو الهول و پل لندن ، با گونه اي تنديس پردازي مدرن در ميان بناهاي شگرف عجايب مدرن جهان خود نمايي ميكند.  امروزه اين برج در سراسر جهان شناخته شده است و هيچ يك از ويژگي هاي آن را نمي توان ناديده گرفت. اولين ويژگي قابل توجه شباهت اين عمارت به كشتي بادباني است.

هدف از ساخت اين هتل بر روي جزيره اي مصنوعي در فاصله 280 متري ساحل خليج فارس و ايجاد راه ارتباطي از اين جزيره به كناره دريا ، فراهم ساختن مكاني دنج براي ميهمانان است.

برج العرب بخشي از مركز تفريحي ساحلي جمير است كه توسط معمار اسكاتلندي به نام جاناتان اسپيرز طراحي شد. او اين مجتمع را به سفارش مالك آن شيخ محمد -   ساخت.

 


 

در اين مجتمع رستوران ها ، باغها ، استخر ها و بناهايي وجود دارد كه يكي از آنها در تمام سطوح منحني شكل است و به همين دليل آن را موج نام نهاده اند. بي گمان برج العرب به نماد چهره شهر دبي تبديل شده است: شهري با آميزه اي از آسمانخراشهاي خارق العاده كه تصويري از دريا ( بادبان ها و موج ها ) و نمونه اي از مركز تجارت جهاني نيويورك (برج هاي دوقلو امارات ) را در ذهن تداعي مي كند.

ساخت اين هتل منحصر به فرد در سال 1994 آغاز شد و بي درنگ به معياري براي تكنولوژي هاي مدرن شناخته شده تبديل گشت . پايه هاي اين آسمانخراش ، در عمق 40 متري بستر دريا كار گذاشته شد و ساخت بادبان آن ، مستلزم ساخت اسكلتي فولادي متشكل از سه پايه بزرگ بود كه بر روي محور هاي عمودي پلاني مثلث شكل قرار داشتند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر