7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47347
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1998

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تالاب بين المللي آلاگل

دانلود تحقیق درمورد تالاب بين المللي آلاگل

0 2k
دانلود تحقیق درمورد تالاب بين المللي آلاگل

با دانلود تحقیق در مورد تالاب بين المللي آلاگل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تالاب بين المللي آلاگل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تالاب بين المللي آلاگل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تالاب بين المللي آلاگل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

ایران - تالاب بین المللی "آلاگل  "- استان گلستان

 


ایران - تالاب بین المللی "آلاگل  "- استان گلستان

 

در دشت هموار ترکمن صحرا  و در مرز شمالي با کشور ترکمنستان  و تقريباٌ از غرب روستاي "داشلي برون" به سمت درياي خزر  ،  به لحاظ وضعيت زمين ساختي و وجود شاخآبهاي رودخانه اترک  در اين منطقه،  مجموعة تالابي  شگفت انگيزي بوجود آمده است. اين تالاب ها شامل   آلماگل  –آلاگل– اينچه – دانشمند– بي بي شيروان – آجي گل –  شور     و...  که مجموع مساحت آنها بر حسب سال هاي پر آبي و يا خشک سالي متغير است . و تا 3000 هکتار نيز تخمين زده شده است.

 مساحت سه تالاب "آجي گل ، آلاگل و آلماگل  1400 هکتار است .  ( ماخذ شماره 2   )  . گرچه برخی اوقات از این تالابها در نقشه هاي جغرافيايي به عنوان درياچه ذکر می شود, نظير درياچه دانشمند ، درياچه آلاگل ، درياچه شور ( نمک ) اما همة آنها در قالب تعاريف تالاب گنجانده مي شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر