9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47507
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1799

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه پست

دانلود تحقیق درمورد تاریخچه پست

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد تاریخچه پست

با دانلود تحقیق در مورد تاریخچه پست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاریخچه پست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاریخچه پست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاریخچه پست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده

پست مستقيم يکی از محصولات (خدمات)پستی می باشد که به منظور برقراری ارتباط ما بين اجزاء مختلف جامعه پی ريزی شده و طی چند سال گذشته در ايالات متحده آمريکا و اروپای غربی از نرخ رشد بالايی برخوردار شده است .

پيشرفتهای ناشی از انفورماتيک ارتباطات و فن آوريهای اطلاعاتی ،اقتصاد جديدی را خلق نموده اند که فرانسوی مرزهاست و تنها يک زبان مشترک دارد که حرف e کليدی ترين واژه در آن  بشمار می رود .

تجارت الکترونيکی ،مرسوله وپست الکترونيکی ،پرداخت و خريد الکترونيکی ،تمبر الکترونيکی و بيمه الکترونيکی واژه هايی هستند که در اين محيط جديد مورد استفاده قرار می گيرند.

رشد سريع اقتصاد بر خط چالش ها و فرصت های زيادی را برای سرويسهای پستی که بايد فعاليت خود را در يک بازار جديد و  با تقاضاهای جديد از سوی مشتريان جديد هدايت نمايند،بوجود آورده است و در ميان سرويسهای مختلف پستی ،"پست مستقيم" دارای اهميت ويژه ای می باشد.

در دو سه سال اخير محافل اقتصادی،مقامات دولتی و رسانه های گروهی بهره فراوانی از تجارت الکترونيکی بوده و فعاليتهای خود را در اين  زمينه متمرکز نموده اند .استفاده از اينترنت نسبت به تلفن و تلوزيون بسيار فراگير شده بطوريکه که تعداد کاربران جهانی اين شبکه هر صد روز دو برابر ميشود و انتظار می رود تعداد مشتريان اينترنت در اروپا که در سال 1999 هفت ميليون نفر در سال بوده است تا سال 2004 به 131ميليون نفر برسد .در نبرد ميان رسانه های ديجيتالی  و رسانه های کاغذی،نامه های الکترونيکی از طريق اينترنت به خاطر جحم وسيع خود در رديف غولهای ارتباطات آينده قرار خواهند داشت .در  دهه 80،پست الکترونيکی و اينترنت موجب اميدواری نسبت به يک دنيای نسبتا"مطلوب عاری از کاغذ گرديد.اخيرا"مطالعاتی به عمل آمد که بر اساس آن بخش فزاينده ای از فعاليتهای تجاری الکترونيکی شرکت ها تاءثير بسيار مستقيمی در  پست فيزيکی دارد.همچنين طبق تحقيقات انجام شده توسط شرکت مکينتل حجم فعاليتهای سنتی پست های بريد(ترکيبی)در دنيای صنعتی از 80ميليارد مرسوله در سال 1998 به 145 ميليارد مرسوله در سال 2005 خواهد رسيد.

يکی از اصلی ترين دلايلی که برخی از افراد در اعمال تجارت از طريق شبکه جهانی اينترنت ترديد می کنند به جهت عدم اطمينانيست که آنان به امنيت و جفظ تبادل اطلاعات از اين رسانه دارند.بنابراین امنيت مهمترين عامل موفقيت در تجارت الکترونيکی به شمار می آيد و صحت و رعايت محرمانه بودن،شرايط اساسی برای تحقق معاملات در اين فضای ارتباطی می باشند.

از قرنها پيش ادارات پست نقش مهمی در زمينه تسهيل تجارت و مبادلات ايفاء نموده اند.اين ادارات به عنوان شخص ثالث مورد اعتماد ميان خريدار و مشتری محسوب می گردند و به گونه ای رفتار می کنند که سفارشات،امانات ،صورت حسابها و يا هر گونه مکاتبه ديگر در امنيت کامل به مقصد برسد.

در ميان سرويس های مختلف پستی "پست مستقيم" يکی از مهمترين سرويس های موجود ،جهت مقابله با موج الکترونيکی می باشد و اين مسئله تا آن حد مورد توجه قرار گرفته است که به نظر کارشناسان ،تنها شرط بقای ادارات پست در قرن 20 روی آوردند به سرويس های نوين بر پايه فن آوری اطلاعات و به ويژه پست مستقيم می باشد.

آنچه مسلم است اين است که پست مستقيم هنوز جزء يکی از برنامه های انتخاب شده توسط بازاريابان مستقيم ميباشد و به جای برنامه های ديگر مانند ايميل و اينترنت به کار می رود. با اين وجود در برخی از کشورها،جايی که نياز و امکانات بالقوه برای استفاده از اين رسانه ی تبليغاتی وجود دارد ،پست مستقيم در دسترس نبوده و صنعت بازاريابی مستقيم  گسترش نيافته است؟،در صورتی که توسعه و رشد پست مستقيم شانس بسيار زيادی را برای کاربران پستی در اين کشورها می تواند  به دنبال داشته باشد و با استفاده از ابزارهای جديد،مشتريان می توانند جهت تبليغ و فروش محصولاتشان از طريق کاربران پستی،تجارت پستی را افزايش داده و از رشد اين صنعت حمايت نمايند.

با توجه به اهميت پست مستقيم و رشد آن در دنيا و به جهت آشنايی کاربران و بازاريابان بخشهای دولتی و خصوصی و همچنين لزوم آموزش دانشجويان بر آن شدم با استفاده ازمنابع در دسترس ،دست به تهيه پروژه حاضر بزنم  تا شايد بتوانم قدمی در جهت معرفی  اين سرويس جهانی برداشته و دانش فنی کارگزاران و کاربران را ارتقاء دهم و نيز هدايت گر درونيم را که شوق و مسئوليت نگاشتن اين پروژه راضی نمايم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر