7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47528
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1934

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي

دانلود تحقیق درمورد طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي

با دانلود تحقیق در مورد طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي سايتي براي خريد و فروش گياهان دارويي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

از آنجا که انسان جزئی از طبیعت است بطور مسلم برای هر بیماری ، طبیعت گیاه مداوای آن را عرضه کرده است. انسان هر چه به طبیعت نزدیکتر شود، سالم‌تر است و بیشتر عمر می‌کند.

 به همین دلیل انسان هرچه به طبیعت روی آورد و از نعمات آن بیشتر بهره می‌برد، جهت درمان بیماری خود سریع‌تر ، بهتر و مطمئن‌تر درمان می‌شود.

 

 باید گفت که انسان تنها با داروهای شیمیایی مداوا نمی‌شود. همه عوامل طبیعی نقش درمان و دارو نهایتا نقش پیشگیری را در برابر بیماریها دارند. وجود گیاهان دارویی در طبیعت یکی از نعمتهای بزرگ الهی است.

 

 

تاریخچه ی استفاده انسان از گیاهان دارویی

سابقه درمان بیماریها با گیاهان دارویی به قدمت تاریخ زیست انسان بر روی کره زمین است.

انسان به حکم تجربه ، علم و اندیشه جانوران بنا به مقتضیات خود در طول عمر حیات در کره زمین به کمک گیاهان دارویی خود را مداوا کرده و می‌کنند.

 

 

رابطه ی گیاهان دارویی و بیماری

هر خاکی و هر آب و هوایی ، بستر انواع از گیاهان دارویی است. بنابراین همه چیز در همه جا نمی‌روید و حکمت خلقت در این است که هر جا بیماری هست، قطعا نوع گیاه دارویی آن نیز یافت می‌شود.

 

از طرفی همه گیاهان داویی در یک فصل خاص نمی‌رویند. هنوز کسی رابطه بین شیوع بیماری در یک فصل یا یک زمان و وفور گیاهان دارویی آن فصل را جستجو نکرده است، ولی می‌دانیم که بسیاری از بیماریها در فصل خاص شیوع پیدا می‌کنند و بعضی از گیاهان دارویی شناخته شده و ناشناخته نیز در همان فصل به وفور یافت می‌شوند.

 

داروهای شیمیایی قدمتی ۱۵۰ ساله دارند. یعنی از سال ۱۸۵۴ میلادی نخستین دارو به صورت مصنوعی ساخته شد و تا قبل از آن هرچه دارو در سیستم پزشكی وجود داشت به صورت داروهای طبیعی بود.

 

در مدت ۱۵۰ سال مصرف داروهای شیمیایی قطعاً آنها عوارضی جزئی و گذرا تا عارضه های سرطان زایی داشته اند و از سویی هزاران سال استفاده از داروهای گیاهی نشان داده است كه عوارض آنها اصلاً قابل قیاس با داروهای شیمیایی نیست.

 

 به همین علت بسیاری از بیماران از جمله مبتلایان به بیماری های روحی ـ روانی، فشار خون و چربی ترجیح می دهند از داروهای كم عارضه تر استفاده كنند

مردم در دو دهه اخیر در بیشتر كشورهای دنیا و از جمله ایران علاقه مند به مصرف داروهای گیاهی و طبیعی هستند.

 

‌هم ‌اکنون بیش از ۹۰ درصد گونه‌های گیاهی جهان در ایران شناسایی شده و همین امر ایران را در زمره مستعد-ترین کشورهای جهان برای تولید گیاهان دارویی قرار داده است.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر