10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47545
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2112

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نشست پي‌هاي شمع

دانلود تحقیق درمورد نشست پي‌هاي شمع

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد نشست پي‌هاي شمع

با دانلود تحقیق در مورد نشست پي‌هاي شمع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نشست پي‌هاي شمع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نشست پي‌هاي شمع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نشست پي‌هاي شمع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:76 صفحه

قسمتی از فایل:

نشست پي‌هاي شمع

مقدمه

نسبتاً تا جديداً پيش‌بيني نشست‌ پي‌هاي شمع، بر اساس اطلاعات تجربي يا وسايل تحكيمي يك بعدي ساده شده مي‌باشد. با پيشرفت تكنيك‌هاي عددي و شمار افزايش يافته‌ي كامپيوترها، تلاش‌هاي افزايش يافته براي ساختن تحليل‌هاي عقلاني بيشتر از رفتارهاي نشست شمع جهت‌يابي شده است. روش‌هاي نظري در دسترس موجود به طور گسترده به 3 بخش تقسيم مي‌شود:

1.    روش‌هاي بر پايه‌ي الاستيته كه معادلات مينديك را براي زرسطح به كار مي‌گيرند.

2.    روش‌هاي مرحله‌اي صحيح كه از روش‌هاي اندازه‌گيري شده‌ بين مقاومت شمع و حركت شمع در نقاط مختلف در طول شمع استفاده مي‌كند.

3.    روش‌هاي عددي و به ويژه روش‌هاي عنصر معين.

روش‌ها در اولين طبقه بوسيله چندين محقق براي مثال دي آپولونيا و به ويژه روش‌هاي عنصر معين. روش‌ها در اولين طبقه بوسيله چندين محقق براي مثال دي آپولونيا و رومالدي توضيح داده شده است (همچنين به وسيله تورمن و دي آپولونيا، سالاس و بلزونس، پولوس و دويس، متس و پولو توضيح داده شد). همه به طور اوليه روي اين فرض كه خاك به عنوان يك ماده كشسان خطي مي‌باشد، بستگي دارد. اگرچه رفتار خاك مي‌تواند در تحليل‌هاي روش تقريبي درج شود. چنين روش‌هايي همچنين وسايل نسبتاً سريع انجام تحليل‌هاي پارامتريك تاثيرات شمع و ويژگي‌هاي خاك و آماده‌سازي مجموعه‌اي از راه‌حل‌ها را تهيه و ايجاد مي‌كند كه مي‌تواند براي اهداف طرحي استفاده شود. علاوه بر اين، نشست گروه‌هاي شمع مي‌تواند بوسيله بسط ساده نسبي تحليل شمعي تك آناليز شود.

روش‌هاي صحيح مرحله‌اي اولين بار بوسيله Reeze, Seed توضيح داده شد و سپس به وسيله كيل و ريز و كيل و سليمان توسعه پيدا كرد. اين روش از اطلاعات انتقالي شمع اندازه‌گيري شده استفاده مي‌كند. بنابراين به هيچ فرضي بادرنظر گرفتن طولي بودن رفتار خاك نياز ندارد. با وجود اين فرض مي شود كه حركت يك نقطه روي شمع تنها به فشار برشي در نقطه بستگي دارد و غيرمستقل از فشارهاي روش شمع مي‌باشد. اين فرض با آن فرض استفاده شده در تجزيه و تحليل‌ها كه از تئوري عكس‌العملي زير شيب يا فرضيه winklr استفاده مي‌كند، قاب مقايسه مي‌باشد.

روش عنصري معين، نيرومندترين روش مي‌باشد و عواملي را به عنوان لايه‌بندي خاك و رفتار كششي فشاري غيرخطي خاك را درنظر مي‌گيرد. با وجود اين، اگر يك شمع تك داراي سختي‌هايي مي‌باشد، فقدان تقارن محوري به تحليل‌هاي سه بعدي وقت‌گير نياز خواهد داشت. علاوه بر اين، ارزش‌هاي صحيح مناسب ويژگي‌هاي خاك براي داخل، تعيين نمودن آن سخت است. در اين بخش، توجه روي روش‌هاي قابل ارتجاع با استفاده از معادلات Mindlin متمركز خواهد بود. تلحيل اصلي براي شمع تك به طور جزئي و مفصل توضيح داد خواهد شد و آزمايش صحت راه‌ها انجام خواهد شد كه شامل مقايسات با راه‌حل‌هاي عنصري معين مي‌شود. تغييرات تحليل اصلي براي موارد واقعي كه شامل گروه‌هاي شمع مي‌شود، فهرست‌بندي خواهد شد و مجموعه از راه‌حل‌هاي پارامتريك ارائه خواهد شد. شماري از موارد بعداً بحث خواهد شد كه در آن نشست‌هاي نظري و اندازه‌گيري شده مقايسه مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر