7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47734
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1463

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش

دانلود تحقیق درمورد ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش

با دانلود تحقیق در مورد ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ضبط ويديو سيستم‌هاي ضبط و پخش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

از ابتداي عرضه برنامه‌هاي تلويزيوني لزوم يك روش قابل اطمينان براي ضبط اطلاعات مربوط به تصوير بطوري كه بتوان بلافاصله بعد از ضبط مجدداً آن را پخش و مورد ارزيابي و اصطلاح قرار داد احساس مي شد چه اصلاحات مي بايست قبل از پراكنده شدن هنرمندان و اجراكنندگان با بررسي صحنه هاي ضبط شده انجام شود. علاوه براين در ممالك پهناوري مانند امريكا كه داراي مناطق زماني مختلف است و همين طور براي پخش برنامه هائي كه مي بايست در يك كشور توليد و در كشور ديگر پخش شود برنامه‌هاي تلويزيوني بدون وجود سيستم قابل قبولي براي ضبط با امكانات محدود كننده‌اي همراه بود.

قبل از پاگرفتن ضبط ويديو شركتهاي پخش برنامه هاي تلويزيوني از روش فيلم برداري براي كنسروبرنامه هاي تلويزيوني استفاده مي‌كردند. براي اين كار معمولاً يك دوربين فيلم برداري مقابل مونيتور قرار مي گرفت و از برنامه هاي روي صفحه فيلم مي‌گرفت. طبعاً نتيجه حاصل به هيچ وجه بصورتي كه امروزه مورد قبول است نبود‌. بين زمان ضبط و پخش همواره يك فاصله زماني كه اغلب هم طولاني تر مي شد وجود داشت و اگر در صحنه‌ي اشكالات فني وجود داشت شانس موجود براي اصطلاح آن كم و نيز گران بود.

اولين دستگاه موفق ضبط مغناطيسي در سال 1900 عرضه شد. در اين سال آقاي valdemar poulson دستگاه خود را كه تلگرافون نام نهاده بود. به عنوان اختراع در امريكا به ثبت رساند. اين دستگاه ضبط مغناطيسي سيمي بود كه سيگنال حاصل از آن خيلي ضعيف و پر از نويز بود.

در سال 1906 آقاي pederson  و poulson كشف كردند كه با مغناطيسي كردن اوليه سيم در دستگاه تلگرافون سيگنال خروجي خيلي افزايش مي‌يافت ولي مساله ضعف نسبت سيگنال به نويز هنوز حل نشده باقي ماند.

در سال 1927 دو مهندس بنامهاي carpenter  وcarlson متوجه شدند كه با استفاده از جريان متناوب به عنوان بياز براي نوار يا سيم مغناطيسي نتيجه حاصل به نحو بي‌سابقه‌اي اصلاح مي‌شد و روش خود را در امريكا به ثبت رساندند.

در سال 1928 دكتر p fleumer در آلمان اختراع يك نوار پلاستيكي را كه داراي بسياري از خواص مكانيكي مورد لزوم و با لايه‌اي از پودر ماده مغناطيسي پوشيده شده بود به ثبت رسانيد. اولين اختراع در سال 1935 با استفاده از اكسيد آهن به عنوان ماده مغناطيسي  اصلاح كرد و در همين سال در اروپا اولين دستگاه ضبط مغناطيسي عرضه شد . در حين جنگ بين الملل دوم پيشرفتهاي قابل توجه اي در آلمان در اين زمينه حاصل شد . كه نتايج بدست آمده از اين دستگاه را با بازده فيلم و صفحه قابل مقايسه ساخت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر