6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47761
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2185

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي

دانلود تحقیق درمورد ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي

با دانلود تحقیق در مورد ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ‌پتروگرافي و مينرالوگرافي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

پس از بازديد از كانسار منگنز طودي و بررسي اين منطقه از لحاظ سنگ شناسي دو واحد سنگي مشخص شد كه يكي از اين واحدها كه از لحاظ سني قديميتر است شيل مي‌باشد و واحد سنگي ديگر كه تشكيل دهنده كانسار اين منطقه است منگنز نام دارد كه بر روي شيل رسوب كرده البته يك واحد ديگر بر روي منگنز قرار دارد كه حاصل از فوران آتشفشان تفتان است كه بصورت خاكستر آتشفشاني بر روي لايه منگنز رسوب كرده است و پوزولان آندزيتي نام دارد كه پوزولان جهت استفاده در ساخت سيمان كاربرد دارد. از نمونه‌هاي برداشت شده مقاطع صيقلي و نازك تهيه گرديد و اين مقاطع در زير ميكروسكوپ مطالعه و بررسي شد و از آنها عكس‌هايي در نور XPL تهيه شد.

مقاطع صيقلي تهيه شده از سنگ منگنز و مقاطع نازك از شيل مي‌باشد. بعد از مطالعه مقاطع صيقلي وجود كانيهاي زير در اين سنگ محرز گرديد:

يكي از كانيهاي موجود در منگنز پيرولوزيت است كه شناسايي اين كاني در مقطع از روي مشخصاتي همچون بافت گل كلمي، انيزوتروپي خيلي قوي، چند رنگي واضح و رنگ سفيد متمايل به زرد آن صورت گرفت كه فرمول شيميايي اين كاني MN2O مي‌باشد.

كاني ديگري كه مشاهده گرديد كاني مگنتيت است كه اين كاني در زير ميكروسكوپ داراي رنگ تيره بود و يك كاني فلزي است كه البته اين كاني در بعضي نقاط در حال تبديل به هماتيت است كه به رنگ سبز متمايل به آبي ديده مي‌شود.

همچنين در اين مقطع گانگ يا باطله به رنگ تيره مشاهده مي‌شود.

از طرفي بعد از بررسي مقاطع نازك حاصله از شيل نيز يكسري كاني تشخيص داده شد: يكي از اين كاني‌ها كوارتز است كه به رنگ روشن و تقريباً سفيد رنگ در مقطع ديده شد و يكي از بارزترين مشخصه‌هاي آن خاموشي موجي بود كه در اثر چرجاندن صفحه ميكروسكوپ ديده مي‌شد وهمچنين كاني بيوتيت نيز به رنگ قهوه‌اي روشن در داخل مقاطع به چشم مي‌خورد و بخشهاي تيره مقاطع از كانيهاي اوپاك تشكيل شده بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر