9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47776
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2310
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پرورش زنبور عسل

دانلود تحقیق درمورد پرورش زنبور عسل

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد پرورش زنبور عسل

با دانلود تحقیق در مورد پرورش زنبور عسل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرورش زنبور عسل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرورش زنبور عسل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرورش زنبور عسل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:58 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

استفاده از سموم طبيعي در درمان بعضي امراض از دير زمان ريشه در فرهنگ و تمدن بشري داشته و در اين ميان زهر زنبور عسل جايگاه ويژهاي دارد. شواهد و قرائن دال بر آن است که بشر در قرون قبل از ميلاد با درمان با زهر زنبور آشنا بوده است.بابلي ها و مصري ها و ايرانيان و رومي ها از جمله اقوامي بودند که از زهر زنبور عسل به منظور درمان امراض گوناگون استفاده مي کردند. ژرمن ها و اسلاوها در قرون وسطي زهر زنبور عسل را براي درمان نقرس بکار مي بردند و گرد خشک شده زنبور عسل را داروي مدر خوبي مي دانستند.

امروزه برغم پيشرفتهايي که در کشور هاي پيشرفته در مورد صنعت پرورش زنبور عسل به طور اعم واستخراج زهر زنبور عسل و استفاده از آن در صنايع دارو سازي  به طور اخص صورت گرفته متاسفانه در کشورما ايران علارغم وجود امکانات و آب وهواي مناسب در بعد تحقيقاتي هم مطالب مربوطه هم بسيار کم و سربسته اي مي باشند.

بر طبق آخرين اطلاعات موجود هر گرم زهر خشک زنبور عسل در بازارهاي جهاني به قيمت 300 مارک خريد و فروش مي شود. 

( معادل قيمت 6 گرم طلا ) برهمين اساس منطقي به نظر مي رسد که سرمايه گذاري در اين بخش و به کار گيري نيروهاي متخصص مي تواند در آينده اي نه چندان دور سود زيادي براي کشور عزيزمان به همراه داشته باشد.

نحوه شروع

 علي رقم اينکه چند بار در مورد اين مطلب توضيحاتي رو گذاشتم ولي بازم سوالاتي در اين زمينه مطرح ميشه به همين دليل دوباره توضيحاتي رو خدمت شما دوستان عزيز عرض مي کنم.

از چه زماني؟و چگونه زنبورداري را شروع کنيم؟

در پاسخ بايد گفت که کار شما از زمستان شروع مي شود؛در طول زمستان شما بايستي کتابها و مطالب مربوط به زنبورداري را مطالعه کنيد تا اطلاعاتي را در مورد زنبور عسل و زنبورداري فرا بگيريد و شناختي را هر چند جزئي در مورد اين موجود به دست بياوريد.

پس از اين شما بايد به فکر تهيه کندوي مورد نياز خود باشيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر