10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47874
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1556

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با شركت ايران خودرو

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با شركت ايران خودرو

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با شركت ايران خودرو

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با شركت ايران خودرو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با شركت ايران خودرو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با شركت ايران خودرو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با شركت ايران خودرو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:69 صفحه

قسمتی از فایل:

شركت ايران خودرو در سال 1341 با هدف تأسيس و اداره كارخانجات به منظور توليد و تهية انواع خودرو ، قطعات مربوط به آنها ، فروش و صدور محصولات و000 تأسيس شد. و اينك با گذشت بيش از 35 سال از زمان تأسيس آن همچنان در زمينة طراحي و توليد خودروهاي سواري ، اتوبوس و ميني بوس به عنوان بزرگترين توليد كننده خودرو در كشور به فعاليت خود ادامه مي دهد.

شركت ايران خودرو بزگترين شركت خودرو سازي كشور مي باشد كه به طور متوسط 65 تا 70 درصد توليد خودرو كشور را به خود اختصاص داده است. سرماية شركت ايران خودرو در پايان سال ماهي 1379 ، 000،000،000، 5، 282 ،1 ريال بوده است. شركت ايران خودرو با توليد 111111 دستگاه خودرو سواري و وانت در سال 1376 ركورد سي ساله خود را شكست و علاوه بر آن موفق شد به ميزان قابل توجهي كميت و كيفيت محصولات خود را افزايش دهد. همچنين در راستاي نظام استاندارد ايزو 9000 ، موفق به دريافت گواهي نامه ايزو 9001 از مؤسسة RWTUV آلمان شد.

شركت ساپكو از جمله اين شركت مي باشد كه وظيفة تأمين قطعات را به عهده دارد. ايران خودرو ديزل انواع كاميون ، ميني بوس و اتوبوس مي پردازد و شركت ايساكو وظيفه خدمات پس از فروش را بر عهده دارد. تعداد كارگران و كارمندان اين شركت در سال 1381 حدود 30000 نفر مي باشد.

­­­محصولات :

-         خودروهاي سوراي

-         كاميون

-         اتوبوس

-         ميني بوس

خودروهاي سواري :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر