9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48152
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2038

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنایی با شهر ماسوله

دانلود تحقیق درمورد آشنایی با شهر ماسوله

0 2k
دانلود تحقیق درمورد آشنایی با شهر ماسوله

با دانلود تحقیق در مورد آشنایی با شهر ماسوله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنایی با شهر ماسوله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنایی با شهر ماسوله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنایی با شهر ماسوله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:78 صفحه

قسمتی از فایل:

  • ماسوله قدیم کجاست؟ بلایای طبیعیِ ماسوله جدید کدام است؟ بهمن رمضانی - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی رشت
  • بروشور سازمان میراث فرهنگی
  • گزارش صعود - ابراهیم حداد

 

 

 

 

نگاهي به استان گيلان ( صدف ماسوله)

 


باران هاى مه پاش شمال ، نم دريا، پوشش مخملين سبز جنگل ها وخزه هاى سبز آرميده بر تنه خيس قهو ه اى درختان، شاليزار هاى سبز زير لعاب زرگون آفتاب و مردمانى ميهمان نوازخاطراتى است كه تا ابد در ذهن گردشگران استان گيلان جاودانه مى شوند. جغرافياى دلپذير گيلان مجموعه اى است بى بديل از شاهكارها و مواهب خدادادى حاصل درياى هميشه آبى خزر، تجلى يافته در آيينه امواج آرام كرانه هاى دل انگيز، جلگه ها، كوهپايه هاى جنگلى با گستره سبز شاليزار هاى برنج، عطر خوش مخمل سبز بوته هاى چاى ، ييلاقات مصفا و رودخانه هايى زلال و پر پيچ و خم كه شايد در خارج از اين استان تنها بتوان همه اين بهشت چشم را يكجا تنها در رؤيا تصور كرد. وجود تالاب هاى زيباى اميركلايه لاهيجان ، خطيب گوران و كهنه گوراب فومن ، بندر كياشهر، استيل آستارا و تالاب بين المللى انزلى به عنوان توقفگاه و پناهگاه هزاران پرنده زيباو رنگارنگ دريايى و قو هاى سپيد ، مانند طاووسى زيبا پر هاى افسونگر خود را براى پذيرايى از مسافران گسترده است.

تمامى اين جاذبه ها و ديگر جاذبه هاى گيلان ، اين استان را در رديف چهار استان اول گردشگرى كشور مطرح كرده است. «ماسوله»، شهرى است تاريخى با بنا هاى زنجيروار ، پلكانى و كاهگلى كه از دره اى سبز با رودى خروشان آغاز و در افقى از ابر و مه امتداد مى يابد.

در ماسوله همه پنجره ها روبه آفتاب باز مى شود، نور خورشيد در قلب همه خانه ها نفوذ مى كند و گلدان هاى شمعدانى پر از گل به پنجره هاى چوبين و سنتى منازل زيبايى خاصى بخشيده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر