6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48253
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1564
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انسانهای اولیه

دانلود تحقیق درمورد انسانهای اولیه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد انسانهای اولیه

با دانلود تحقیق در مورد انسانهای اولیه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انسانهای اولیه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انسانهای اولیه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انسانهای اولیه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

به اطراف خود  نگاه كنيد.

چه مي بينيد؟ از آنچه كه مي‌بينيد چه احساسي داريد؟ براي شما چه پرسشهائي در اين زمينه ايجاد مي‌شود؟ براي يافتن پرسشهاي خود چه پاسخهائي داريد. ما پديده‌هاي بسيار گوناگوني را درمحيط اطراف خود مشاهده مي‌كنيم و همواره درصدد پيداكردن نظم يا نظام يا ارتباط بين پديده‌هاي طبيعي هستيم.



 با مشاهدات دقيق‌تر انسان به اين نتيجه مي‌رسد، اگرچه پديده‌هائي كه در محيط اطراف او رخ ميدهد ممكن است از نظر ظاهري با هم متفاوت باشندولي همه آنها از نظامهاي كاملاً مشخصي پيروي مي‌كنند. هدف اصلي علم فيزيك كشف، بيان و بررسي اين نظامها و قوانين است. فضاي اطراف ما از ماده و انرژي تشكيل شده است.

شايد نيم ميليون سال پيش بود كه انسانهاي اوليه آتش را كشف كردند. پيش از اين كشف آدمي، بوته و جنگلهايي را كه بر اثر صاعقه يا توفان به آتش كشيده شده بود، ديده و از برابر آنها گريخته بوده است.


اما كشف آتش به عنوان يك منبع انرژي ميسر شد كه بشر درباره مزاياي آن انديشيده و بر ترس غريزي خود چيره شود. پس از كشف آتش او توانست با سوزاندن چوب و افروختن آتش، مأمن خود را روشن و گرم كند. با اين كه اختراع آتش و استفاده از چوب به عنوان اولين انرژي و مهمترين اختراع تاريخ بشري محسوب مي شد. ولي طي هزاران سال بشر از چوب تنها براي گرم كردن خود، ايجاد روشنايي در شب، و گداختن فلزها و ساختن ظروف سفالي و شيشه‌اي استفاده كرده است.  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر