10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48336
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2175
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود شهید پژوهی شهید محمد جواد تندگویان

دانلود شهید پژوهی شهید محمد جواد تندگویان

0 2.2k
دانلود شهید پژوهی شهید محمد جواد تندگویان

تحقیق در مورد شهید محمد جواد تندگویان ,  دانلود سرگذشت پژوهی, دانلود شهید پژوهی , درباره شهید محمد جواد تندگویان, دانلود سرگذشت پژوهی  , متن درباره شهید محمد جواد تندگویان , مطلب در مورد شهید محمد جواد تندگویان , مقاله آماده درباره شهید محمد جواد تندگویان , دانلود مقاله در مورد شهدای دفاع مقدس , دانلود مقاله درباره شهید , دانلود مقاله سرگذشت پژوهی ,دانلود مقاله شهید پژوهی , دانلود مقدمه ای درباره شهدا  ,دانلود نمونه تحقیق شهید پژوهی, دانلود نمونه سرگذشت پژوهی ,دانلود نمونه شهید پژوهی

دانلود شهید پژوهی درباره سرگذشت شهید محمد جواد تندگویان

فرمت فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل :  13 صفحه

مختصری از شرح

تقدیم به :

  همه ی معلمان که ایثار   کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است  .  بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان  این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشكر و قدرداني:

 

 

 

     اينك كه اين شهید پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تنها ترین مرد سالهای جنگ

در نام تو عنوان مردی مختصر شد                                                  در چشم تو خورشید ، مفقودالاثر شد

در روزگاری كه «جنگ » متن زندگی مردم بود با سینه‌ای لبریز از عشق و اخلاص عقیده به سمت صمیمانه جبهه‌ها رو كرد .

دغدغه بندگی پروردگار نمی‌گذاشت دست روی دست بگذارد و زندگی را با مسیر عادیش طی كند .

وقتی همكارانش او را از «رفتن» منع كردند بانگ برداشت كه «ماجنگ را دوست نداریم اما عاشق ادای تكلیف هستیم »

او خاك خطر خیز جنگ را بر بستر آرامش و عافیت ترجیح داد تا پاسخی بر استمداد حسین علیه‌السلام گفته باشد . «تندگویان» نه آن بود كه در برابر تجاوز ، عشق و جوانیش را مضایقه كند و با پوشیدن لباس عافیت ، راه جاده «شمال» را در پیش بگیرد . نه ! او دنیا را «كوچك» كرد و در چشم‌ها «بزرگ» نشست و شهادتش شعله‌ای را در ضمیر جانها افروخت كه هرگز خاموشی نگرفت .

ساده زیستن و مرد می‌زیستن برای ما یك « شعار » بود و شاید هنوز هم برای خیلی‌ها شعار باشد ولی در «جواد» یك صفت ارزشی بود ؛ صفتی كه با قیافه حق خواه او در آمیخته بود و در تمام زاوایای زندگیش رخ می‌نمود .

شهید مظلوم دكتر بهشتی كه شخصیت شایسته «تندگویان» و مكارم اخلاق و مراتب مدیریت او را می‌شناخت فرمود:

«چون بچه‌خانی آباد است او را برای وزارت پیشنهاد كرده‌ام ...» از وقتی كه «تندگویان» با پیشنهاد شهید دكتر بهشتی به وزارت نفت منصوب شد او دیگر آرام و قرار نداشت . مرتب به مناطق نفت خیز سفر می‌كرد و وقتی دیگران ، او را دعوت به استراحت می‌كردند متواضعانه می‌گفت :

«وقتی برای استراحت ، فراوان است ، امروز روز عمل است..»

هیچكس ندانست كه «جواد » چه گنجینه‌ای است !

ایده‌آل ترین انسان از هر لحاظ كه حساب كنی «جواد » بود ؛ از لحاظ زهد و تقوا و علم و اخلاق تا رزمندگی و برازندگی در معركه نبرد ... و تا پایداری و شهادت طلبی در سلولهای مخوف «بغداد»

«تندگویان» هرگز بر زبان تعریف جاری نمی‌شود . كلمات در تابش شخصیت او آتش می‌گیرند و دود می‌شوند .

این خاک ماست...

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر