10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48442
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1868

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته مشکل را حل کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته مشکل را حل کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟ بصورت word و قابل ویرایش در تعداد 27 صفحه مختص تدوین شده در سال 1401 بصورت جامع و تضمین با تخفیف 40 درصد تهیه شده است

فرهنگی گرامی شما بعد از خرید یک فایل WORD اقدام پژوهی قابل ویرایش با موضوع چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟ خواهید داشت که این فایل جدیدترین و بروز ترین اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟ که شما با پرداخت هزینه بسیار کم صاحب یک اقدام پژوهی نادر در مورد چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟ را در تعداد 27صفحه می باشید

نام فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم با تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید برجسته و تمرین و تکرار و آموزش صحیح موسیقی تا حد زیادی مشکل دانش آموزان خود را حل کنم؟
فرمت فایل WORD و قابل ویرایش
تعداد صفحات 27 صفحه
شرح و دانلود فایل

تقدیم به :

  همه ی معلمان که ایثار   کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است  .  بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان  این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .

 

 

 

 

تشكر و قدرداني:

     اينك كه اين اقدام پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چكيده :

مدرسه  متولی همه مسایل تربیتی نیست ولی بخشی از تربیت است بنابراین همه باید برای تربیت نسل امروز همگام شوند. معلم برای دانش آموزان  یک پدر یا یک مادر است و ضرورت دارد برای همه نیازهای دانش آموزان برنامه داشته باشد.معلم یک شغل نیست بلکه یک تفکر و اندیشه به شمار می رود و به همین خاطر در سند تحول بنیادین به عنوان نظام تربیت مطرح شده است.مربی موفق کسی است که مدیریت تربیت کرده و دانش آموزان را در کنار همدیگر تنظیم کند تا فعالیت ها و کارهای تربیتی مدرسه را انجام دهند.

گام نخست این است که مربیان خودشان به لحاظ علمی و آموزشی بالا بکشند و چنانچه یک قدم از دانش آموزان جلو نباشند، نمی توانند هدایت آنان را به عهده بگیرند.در دوره جدید فعالیت های پرورشی لازم است و توسعه و تعمیق تربیت به معنای حذف پرورش و تربیت نیست.

اينجانب ...... در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزان علاقه و انگیزه ای جهت شرکت در گروه سرود مدرسه  ندارند و بیشتر به مسائل درسی و آموزشی بسنده می کنند. در این رابطه تصمیم گرفتم تغییراتی در برنامه های پرورشی آموزشگاه ایجاد کنم تا در جهت بهبود و پيشرفت بهتر برنامه ي اين مدرسه در سال تحصيلي جديد ، گام هاي موثرتري برداشته شود.

 

 

 

 

 

مقدمه

نشستن، برخاستن، راه رفتن، دویدن، بازی کردن و هر نوع فعالیت دیگر وی، ریتم مخصوص خود را دارد. صدا و زبان کودک نیز از موسیقی برخوردار است، به همین جهت او به صورا فطری از هر نوع حرکت و صدای موزون، زمینه و واسطه خوبی برای ایجاد عاطفه، حرکت و نشاط در کودکان است.

با توجه به آثار مثبت و سازنده سرود خوانی، این فعالیت به عنوان یکی از برنامه های هنری جذاب در مدارس پیشنهاد می شود. در این فعالیت وجه غالب و مسلط کار، سرود خوانی و هم آوایی است که حتی بدون همراهی صدای سازها و بدون ابزار موسیقی نیز قابل اجراست.

استفاده از موسیقی و سرود در مدارس و کانون های پرورشی و مراکز فرهنگی هنری، از برنامه های مفید و مثر تربیتی است که با رعایت ضابطه های خاص خود بهره مناسبی در بر دارد.

در سرود و هم آوایی ویژه مدارس و دانش آموزان آن چه باید اصل قرار گیرد صدای انسان است، یعنی صدای سازها و آلت موسیقی نباید بر صدای بچه ها مسلط باشد.

به همین منظور ابزارها و سازهای موسیقی دانش آموزان، مخصوصا کودکان، در حد امکان باید ساده و مخصوص آنان باشد. ( مانند سازهای ارف ) حتی می توان از سازهای ابتکاری و دست ساز بچه ها نیز استفاده کرد و لزومی ندارد که این سازها خیلی پیجیده و فنی باشند. مثلا از ترکیب شیشه، چوب، سنگ، فلز و اشیای دم دستی دیگر نیز می توان آن ها را ساخت.

کودکان و نوجوانان، نیازمند توجه و شخصیت دادن هستند. آن ها تمایل دارند به بهانه های مختلف مطرح شوند و مورد عنایت دیگران قرار گیرند. برنامه سرود خوانی و هم آوایی جمعی، این امکان را به سادگی در اختیار آنان قرار می دهد تا در مقابل تماشاگران و شنوندگان قرار گیرند و تشویق شوند. لذت ناشی از اجرای چنین برنامه هایی در مدارس و کانون های پرورشی به اندازه ای زیاد است که بیش تر دانش آموزان را مشتاق در برنامه های سرود خوانی می سازد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر