10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48468
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1734

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود پیشنهاد ارزشیابی گزارش از یک بازی خطرناک

دانلود پیشنهاد ارزشیابی گزارش از یک بازی خطرناک

0 1.7k
دانلود پیشنهاد ارزشیابی گزارش از یک بازی خطرناک

پیشنهاد ارزشیابی گزارش از یک بازی خطرناک

پیشنهاد ارزشیابی گزارش از یک بازی خطرناک

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات 4صفحه

تیغ‌زنی و خون‌بازی در دنیای دخترانه/ «پرورش» مهره‌ی گم شد‌ه‌ی تربیت دانش‌آموزان

 

پدیده تلخ خود آزاری و تیغ کشیدن روی بدن به موضوعی عادی در بین دختران دانش ‌آموز به دلیل عدم درک شرایط آنها و فهمیده نشدن توسط پیرامون مبدل شده است.

 

گروه اجتماعی آناج: پرورش در کنار آموزش امری است که نتوانسته جایگاه خود را در سازمان «آموزش و پروش» بیابید و در تربیت همه‌جانبه‌ی دانش آموزان موثر گردد. از طرفی عدم پرداخت به این مسئله در طول سالیان متمادی ضرورت وجود آن در مدارس را با چالش مواجه ساخته و به دلیل عدم تطابق با هنجارهای نوین اجتماعی همسو با تغییر ذائقه ی نوجوانان و جوانان، نتوانسته نقشی در تعالی یک فرد داشته باشد. این امر نه تنها در مدارس بلکه در رتبه بالاتر در دانشگاه‌ها نیز اعمال نگردیده و متاسفانه در پایان دوره تحصیلات فردی مملو از معلومات علمی با کمترین آموزش نسبت به مقابله با هیجان ها و تعاملات اجتماعی تحویل جامعه داده می‌شود.

 

نوجوانی، دختران و آسیب های بی صدا

 

نوجوانی یکی از حساس‌ترین دوران سنی به جهت تشکیل هویت یک فرد و قرار گرفتن در اوج جهت آموزش عنوان کرد. سالهای بین 12 تا 18 سال که به طور معمول در مدارس راهنمایی و دبیرستان‌ها سپری‌می شود. سالهایی که عموما در سیستم آموزشی ما با حفظ کردن مفاهیم علمی و درسی و استرس امتحانات سپری می شود. دختران در برابر مسائل اجتماعی با توجه به روحیه ذاتیشان بسیار آسیب پذیرتر هستند. آسیب هایی که ممکن است بر اثر فشارهای روحی ناشی از اجتماع و فضای پیرامون آنها تاثیرات وحشتناکی بر آنها بگذارد و اطرافیان حتی متوجه آن هم نشوند.

 

خون بازی و لطافت دخترانه

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر