4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49059
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1650

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با سنسورهاي تعيين ارتفاع مايعات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

سنسورها به جاي حواس چند گانه انسان و گاهي فراتر و پيشرفته از آن ، در صنعت ، داراي كاربردهاي فراواني هستند و مي توانند بر اساس انچه حس مي كنند به قسمتهاي مختلف سيستم فرمان داده و يا تصميم سازي كنند .

سنسور هاي سنجش ارتفاع مايعات در صنايع گوناگون كاربردهاي وسيعي دارند از نمونه اين سنسورها مي توان به سنسورهاي هدايتي و خازني ، شناور ، تبادل گرمايي ، القايي ، فتو الكتريك ، فشاري و... مي توان اشاره كرد .

سنسور هدايتي و  خازني :

اين نوع از سنسورها به صورت پيوسته و يا به




 

 
صورت نقطه اي ارتفاع را اندازه گيري مي كنند نحوه

 اندازه گيري آنها بر اساس ميزان امپدانس بين دو الكترود در مايع و يا بين يك الكترود و ديواره تانك كه هادي الكتريسيته است استوار مي باشد .

سنسورهاي شناور :

 

سنسورهاي شناور

1- تانك ، 2- مايع 3- شناور ، 4-مغناطيس ، 5- سيم پيچ ، 6- كنتاكت ، 7- نگهدارنده ، 8- تعيين كننده ارتفاع

 
در اين دسته از سنسورها يك

 قسمت شناور بر روي سطح مايع قرار مي گيرد اين قسمت شناور به يك كليد مغناطيسي و يا مكانيكي در خارج از مخزن متصل است با تغيير ارتفاع مايع سيستم مكانيكي عمل نموده و يك كليد را قطع و يا وصل مي كند.

سنسورهاي تبادل گرمايي

L- ارتفاع ، R- مقاومت ، 1- تانك ، 2- مايع ، 3- مقاومت المنت

 
سنسور هاي تبادل گرمايي :

اين نوع از سنسورها از يك سيستم گرماده كه معمولا به صورت سيم مي باشد و يك ترموكوپل يا ترميستور تشكيل شده نحوه عملكرد اين سنسور به اين صورت است كه قمستي از المنت در داخل مايع قرار گرفته و بقيه آن در خارج از مايع است .مقاومت المنت با تغيير حرارت تغيير مي يابد ، بنابراين با تغيير ارتفاع مايع و اندازه گيري تغيير مقاومت المنت ارتفاع مايع اندازه گيري مي شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر